Mina bebbar...

loveponies

Trådstartare
Kom på att jag inte visat mina kattungar på detta forum! Den 19 november (på min födelsedag :banana: ) föddes min andra kull! Fyra ungar blev det, två flickor och två pojkar! Bägge tjejerna är bruna bicolors, och det blev en brun bicolorpojke och en brun colorpointpojk! Förlossningen gick snabbt och smärtfritt, 2 timmar tog det allt som allt!

Här är de, 4 veckor gamla på bilderna:

S*Dragonfire Tifa Lockheart, Rag n 03
Den här tjejen kommer få flytta till en fodervärd och bli min nya avelshona! Den här tjejen är tuff och framåt, väldigt social och kontaktsökande! Störst i kullen! Hon har en väldigt vacker bläs, men tyvärr lite genomfärgning på benen, men ändå en helt ok bicolorteckning.
tifa10.jpg


tifa9.jpg


S*Dragonfire Yuffie Kisaragi, Rag n 03
Söta, söta Yuffie är lite feltecknad (mittedtassar fram, och en brun prick mitt på nosen), men är ändå helt bedårande! Hon kommer förmodligen få flytta till en annan uppfödare och bli avelshona där, trots felmarkeringarna. Hon är lite försiktigare och flickaktigare än syster Tifa. Yuffie är näst störst i kullen.
yuffie9.jpg


yuffie10.jpg


S*Dragonfire Cloud Strife, Rag n 03
Den här grabben har en helläcker bicolorteckning, helt i min smak! Bred, jämn bläs, helt vita ben och en häftig ryggfläck!
Han är väldigt gosig, och slappnar alltid av när man lyfter honom, precis som en ragdoll ska! ;) Cloud kommer förmodligen få flytta till Stockholm.
cloud9.jpg


cloud10.jpg


S*Dragonfire Vincent Valentine, Rag n
Sista pojken, storcharmören själv. Alltid först upp i knäet, och med en blick som får hjärtat att smälta i en! Vincent kommer förmodligen få flytta till Norrköping, till en tjej som var intresserad av kattunge från min förra kull, men av olika anledningar köpte från en annan uppfödare. Den katten var tyvärr väldigt skygg av sig, så nu ville hon ha en ny, och vände sig till mig.
vincent9.jpg


vincent10.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Har inte skrivit här på ett tag, men jag tänkte att jag skulle presentera den fjärde kullen som fötts i min uppfödning! De föddes 6...
Svar
6
· Visningar
890
Senast: Reykur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp