Mina dvärgpudelvalpar

Sv: Mina dvärgpudelvalpar

Oj vad fort det går. Roligt när mer av deras olika personligheter börjar synas och så är de ursöta på bilderna med :love:
 
Sv: Mina dvärgpudelvalpar

Helt underbart ljuvliga! *blir valpsugen*

Ang pälsvård, så är de flesta sällskapspudlar kortklippta. Hans Pudliga Höghet väcker uppmärksamhet var han kommer genom att vara 1) röd och 2) lejonklippt.

Jag har till min stora förvåning upptäckt att jag tycker det är kul att dona med hans päls, men inte så pass att jag tänker ställa ut honom. Tyvärr, det är kul med utställningar, men det blir för mycket jobb för mig.
 
Sv: Mina dvärgpudelvalpar

*kl*

Här kommer fler bilder, från igår när de kom ut i trädgården för första gången (4½ v)!

28541117.jpg


28541119.jpg


28541120.jpg


28541121.jpg


28541122.jpg
 
Sv: Mina dvärgpudelvalpar

Hittar man dina valpar på SPKs sida:laugh:
Var i landet bor du:)
 
Sv: Mina dvärgpudelvalpar

GUD så ljuvliga. Ge mig en!!

Javisst! Om du lovar att lära dem stå fint bredvid matskålen när de äter och inte inuti den. Undrar när de ska inse att mat äts med munnen och inte hela kroppen. :p

Idag blir det bad och fön igen. :cool:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 716
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 072
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 255
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Boräntorna
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp