Mina jävla smacklökar!

MidnightSoul

Trådstartare
Mina jävla smacklökar har vuxit på sig :mad:
Helt plötsligt tycker jag inte omsöta cider drycker eller mjölkchoklad längre. Utövet det har dom mörka chokladerna jag tyckte om slutat tillverkats. Jag som älskar nötter i min choklad. Enda som finns lvar nu har även havssalt i sig som jag inte tycket om. Iochmed detta finns det inge go choklad å köpa för mig längre :mad:

(Dagens stora i-lands problem).
 
Mina jävla smacklökar har vuxit på sig :mad:
Helt plötsligt tycker jag inte omsöta cider drycker eller mjölkchoklad längre. Utövet det har dom mörka chokladerna jag tyckte om slutat tillverkats. Jag som älskar nötter i min choklad. Enda som finns lvar nu har även havssalt i sig som jag inte tycket om. Iochmed detta finns det inge go choklad å köpa för mig längre :mad:

(Dagens stora i-lands problem).
Torra ciderdrycker är ju jättegoda :D så det är något att se fram emot.

Antar att du provat Valhrona choklad? Annars tror jag Ritter sport har en mörk med hasselnötter som inte alls är dum.
 
Torra ciderdrycker är ju jättegoda :D så det är något att se fram emot.

Antar att du provat Valhrona choklad? Annars tror jag Ritter sport har en mörk med hasselnötter som inte alls är dum.
Har desvärre inte börjat gilla dom ännu men hotade en fin alkoholfri igår mef hallon å vinbär.
Vart hittar jag denna valhrona? Aldrig hört talas om. Ritter sport mörk har jag inte sett någonstans.
 
Har desvärre inte börjat gilla dom ännu men hotade en fin alkoholfri igår mef hallon å vinbär.
Vart hittar jag denna valhrona? Aldrig hört talas om. Ritter sport mörk har jag inte sett någonstans.
Valrohna är så himla god. Jag gillar inte om chokladen har mer än 70% kakaohalt. Jag köper oftast deras Guanaja. En snabb googling hitta flera webbutiker som säljer.

Ritter brukar jag hitta på Ö&B
 
Senast ändrad:
Har desvärre inte börjat gilla dom ännu men hotade en fin alkoholfri igår mef hallon å vinbär.
Vart hittar jag denna valhrona? Aldrig hört talas om. Ritter sport mörk har jag inte sett någonstans.

Kiviks hade en torr cider som är lite uhm sötare än torr cider men mycket torrare än söt cider.

Ajdå, godaste chokladen. Välj de röda (precis som sagt ovan de som det står Guanaja på, men då slipper man läsa :D). Hm den brukar vara nästan överallt i alla chokladaffärer man stöter på, inklusive Tax Free och vissa ICA affärer.
https://www.valrhona-chocolate.com/tasting-bars.html

Ritter sport finns mer sällan än man kunde hoppats, men var vanligare här och där och förut. Denna är jättegod!
https://www.mat.se/butik/mork-not-ritter-sport-100g
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 763
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp