Mina katter (bilder)

eldione

Trådstartare
Har under den senaste tiden fått till några riktigt fina bilder på mina kissar!
Der är Teddy och Freddy ( :smirk: ) 8 månader och deras mamma Stina 9 år. Ett tag var det riktigt färjävlig här hemma när Stina skulle vänja av kattungarna från att snutta och hålla på men efter ett tag så lugnade hon ner sig och nu så är hon och Freddy mycket tillsammans. De både leker och ligger och vilar tillsammans. Teddy är hon inte lika vänlig emot men han är mer ensamkatt än dom andra. Iaf så håller Stina jämt på å slickar på Freddy och smörar för honom endå, och visst så får han snutta ibland också (vilket jag inte tycker om, speciellt inte som han smackar så högt, blev väckt mitt i natten en gång av det)

Bilder:

Freddy(sv.vit) och Stina busbråkar
Kissarsm006.jpg


Men vänner, det är dom allt *gosisar* :love:
diverse001.jpg


Och medans dom två har sysslat med detta så har Teddy latat sig på egen hand :p
Han söker sig till saker med samma underbara färg som han!
:love: (älskar denna bilden)
Kissarsm003.jpg


Även två singelbilder på Stina och Freddy

Jag fick hålla en köttbulle bakom kameran för att få henne att se så pass vaken ut i blicken (jag skämtar inte) men det var det värt!
IMGP3094.jpg


Freddys favoritplats nr 1!!!! Handfatet på min toalett. Här lägger han sig alltid när jag gör mig iordning, om det så bara är att borsta tänderna(vilket kan bli jobbigt, han ligger ivägen!) Stänger jag in mig utan honom så står han utanför å skriker och krafsar på dörren tills jag släpper in honom.
diverse017.jpg
 
Sv: Mina katter (bilder)

mums vilka söta :d
freddy har ju en likadan prick på nosen som våran (pojkvännens) nya katt "Boris" :p

boris.jpg
 

Liknande trådar

A
Utrustning Har lagt upp samma på ett annat ställe med, men tydligen så ligger den på "bukefalos-hjälp" kanske lättare å hitta denna? :S Jag har...
Svar
1
· Visningar
3 142
Senast: Arvi1d
·
Övr. Katt Idag var det ettårskalas för Teddy och Freddy! Det serverades massor av kattgott och sedan lektes det ute på gräsmattan. Här är lite...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Mirre
·
O
Träning Hej, jag registrerade mig här idag och skall nu skriva lite om en sak, dels för jag vill skriva av mig, och dels för att jag vill veta...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 492
Senast: zolan
·
E
Övr. Hund Nu har min vovve lärt sig att stänga köksluckor och köksskåp :D Helt otroligt hur fort dom lär sig.. Dag 1 Lära in kommando, och hur...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Extasia_ox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp