Mina kattunger har kommit!!

HD

Trådstartare
Tre små godingar kom till världen idag på eftermiddagen.
Allt gick som efter en bok :bump: och mamma katt är sååå stolt :)
HD
 
GRATTIS!! :banana:
Åh vad jag ser fram emot att få ha småttingar hemma när min tjej blir gammal nog för att träffa pojkar!

Jätte kul att äntligen få träffa dig också! :)
Pussa nu på mor & barn från oss!
 
Det är skogisar :)
1 bruntigré hane med bara lite vitt på benen
1 padda utan vitt
1 vantecknad padda som är solid, hon är helcool. Randig svans och brun mössa i övrigt helt vit :love:
Har inga bilder än men jag lovar att lägga ut så fort jag kan :)
 
Tack Tack
Visst var det kul att äntligen ses.
Grattis till ett find resultat på Q-tip.
Ni kommer väl till januari? Jag lär ju vara där även om jag inta kommer att ställa ut :)
 
Grattis.......... :love: :love: :love: :love:
Tänkte bara säga att jag oxå ska ställa hos er i januari......abyssarna såklart! :smirk:
 
Självklart kommer vi till Januari utställningen!
Anmälan är skickad för lääängesen :cool:
 
Tack Tack
Kul att du också kommer i januari. Vi kan nästan ha en liten minibuketräff då :)
 
vi kommer med i januari!!
men jag är rädd för att kissen ska vara för tanig...hoppas att jag inte blir avskräckt om de inte skulle tycka om henne. vill kunna ha en liten chans när det är första gången.
 
Åh, grattis !! Jag är inte avis :mad:.
Såg dig i söndags, en personlig fråga, men har inte du gått ner väldigt i vikt? :o :smirk:
 
Jag såg inte dig :( Var jag blind kanske?
Jag har gått ner ca 6 kg sen du såg mig sist. Kul att det syns :)
 
Åhhh, så roligt...Grattis! :love: Jag längtar tills jag ska para min hona, det blir kanske i januari. Det är så mysigt med kattungar.
Fluff
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 097
Senast: Skjøldur
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 438
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp