Bukefalos 28 år!

Mina nya boots! Bra eller anus?

Jannice

Trådstartare
Min sambo och jag är inte riktigt överrens om vem av oss som har urusel smak, så nu får ni hjälpa till här :D

Jag köpte nya boots för ett tag sedan och varje gång jag har de på mig så skrattar sambon åt mig för att han tycker att de är otroligt fula. Själv älskar jag dem så, vem av oss har sämst smak?

Enda kravet för att svara är att ni måste vara ärliga, oavsett vad ni tycker om dem!

Here goes:

2013-10-05%2019.42.46.jpg


Ni får nog trycka upp bilden så den blir stor, för på min dator ser de spruckna ut på den här lilla bilden :)
 
Senast ändrad:
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Skumt, jag får upp den här.. Testar att lägga upp den på Facebook istället och länka därifrån :)
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

facebook kommer nog bara fungera för dom som är inloggade på facebook just då

lägg upp på tex photobucket.com
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Det fungerar om man lägger upp ett officiellt album, men jag hade hoppats att det gick att länka direkt från Dropbox för att slippa ta omvägen via Facebook :)

Nu verkar det som att det funkade i alla fall, testade att logga ut från Dropbox och nu är den första bilden borta men de nya bilderna kvar :)
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

tycker dom var rätt snygga! sen spelar ju skaftet ingen roll.. inte för min del iaf.. man ha ju jeansen över ändå
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jag är ju helnöjd med att 75% än så länge mer håller med mig, får väl gömma Vogues svar för honom bara :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Fruktansvärda i mina ögon! MEN är du nöjd så är det ju bra :) Du skulle förmodligen tycka att mina skor var värsta snipiga tråktantskorna :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jag tycker de är supersnygga!
Förstår inte alls vad man kan tycka är fult med dem... Är det att det är lite färg på dem? -Men, Hallå, det ska det ju vara, nu! ...om jag utgår från alla mina snygga och fashionabla cowgirl-väninnors boots! :p
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jättesnygga boots, och väldigt normala.
Hur sjutton tycker din sambo att ett par boots ska se ut då? O_o
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Nä, det är jättefula. Så fula att du genast måste göra dej av med dem. Lägg dem i en låda och skicka hit! Stat! Hoppla! Genast! Tjobba!

:D
Har själv spanat på dem, men inte haft råd att köpa ett par..
 

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 717
Senast: Zewz
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 665
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 073
Senast: cirkus
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden...
2
Svar
29
· Visningar
3 683
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp