Mina paket-appen har blivit tokig

Soapbubble

Trådstartare
Idag har appen blivit tokig först bad den mig ”Ge oss feedback på leveransen ifrån XX” där XX var min mans namn.

Sen påstår den att jag har ett paket att hämta 6 mil ifrån mitt hem ifrån en firma jag inte har handlat hos. Däremot väntar jag en leverans ifrån en annan firma men det paket ska inte ha lämnats in till fraktfirman enligt den vanliga spårningslänken.

Det finns ingen enkelt sätt att ge feedback men jag överväger att avinstallera appen för den verkar minst sagt buggig. Har någon annan upplevt att Mina paket appen är tokigt buggig?
 
Nu påstår appen Mina paket att paket har anlänt till mitt riktigt ombud samt att det har blivit upphämtat av någon annan med hjälp av BankID. Jag tror att de har lyckats så mitt paket och paket som skulle 6 mil bort har fått samma id så jag får info om mitt paket och någon helt annan persons paket.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 657
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras...
2
Svar
23
· Visningar
5 425
Senast: lobell
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 942
Senast: Appetax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp