Mina småpupps!

Bebben

Trådstartare
Har fyllt 6 veckor nu! :love: Dom är underbarast i hela världen, och charmar alla i sin väg... Med sina starka personligheter (Och bissingar) så har alla som träffar dom sin egna favorit, och alla önskar att dom hade plats för en Amstaff i livet just precis nu.

Allihopa ligger kring 5 kg, och är stöddiga verkligen! Deras pappa låg på ungefär samma vikt, när han kom som en liten 8 veckors klump..

Alys - Soon to be Stockholmare -
1245011734_resized.jpg


Avon - The coooool one -
1245012830_resized.jpg


Monster - Lika crazy som sin pappa -
1245012491_resized.jpg


Aldon - Är dubbelt så jävlig som sin pappa i samma ålder :crazy: :devil:-
1245012943_resized.jpg


Här finns många fler bilder att se...
 
Sv: Mina småpupps!

Jag är fortf. aspirant på den med avkapad svans :angel: *ibland önskar man att man hade en tillräckligt stor lägenhet för att kunna ha en hund*
 
Sv: Mina småpupps!

Åh, vad valpsjuk jag blir! :love: underbara ju!

Den som har kapat svansen pga "olyckan", får man ställa ut en sådan hund?
(bara nyfiken)
 
Sv: Mina småpupps!

ja, du vet ju vad jag tycker... Tror du man kan åka å hämta Avon när inte sambon är hemma och säga att han låg i en korg utanför vår dörr med en lapp "ta han om mig" ?? haha
 
Sv: Mina småpupps!

Den som har kapat svansen pga "olyckan", får man ställa ut en sådan hund?
(bara nyfiken)

Jag tar mig friheten att svara eftersom Bebben är offline :angel:
Nopes, man får inte ställa en sådan, inte längre. Är den född efter ett visst datum (om det var 1 januari -07 eller något sådant) så får man inte det..


Bebben: De är verkligen urgulliga :D Tur att de är av "fel" ras för mig, annars hade jag blivit tokigt valpsjuk. Nu behöver jag bara hoppas på att dina valpköpare är duktiga på att fotografera ofta så att man kan fortsätta följa dem ;)
 
Sv: Mina småpupps!

Däremot kan du få hunden bedömd har jag för mig eftersom olyckssvansen inte är ärftligt fel :)
 
Sv: Mina småpupps!

Han är en stencool liten kille! Han softar mest, och sover gärna ensam för att slippa sina bråkiga syskon... Men han är inte sen att brotta omkull någon, om dom har mage att retas med honom ;)
Han äter nog dubbelt så mycket som sina syskon också :angel:
 
Sv: Mina småpupps!

Precis! :) En bedömning kan han få, man får ansöka om en dispens från SKK för det bara.
 
Sv: Mina småpupps!

Hehe, Monster är SÅ nyfiken på sin pappa.. Hon är alltid precis i närheten av honom, pussar lite på honom, klättrar på hans huvud och försöker bita honom i pungkulorna :o DÅ kan pappa låta som en grizzlybjörn ;)
 
Sv: Mina småpupps!

Jaa vafan, han kommer inte att kunna motstå dom valpögonen när han väl är där ;)
 
Sv: Mina småpupps!

Tack alla för kommentarerna! Jag är så stolt över den här kullen! Alla 4 är otroligt jämna och riktigt bra exteriört sett, precis som jag hoppades på efter flera års väntan på att kunna kombinera rätt hundar :love:
 
Sv: Mina småpupps!

dom är underbara, du har verkligen lyckats med linjerna och nu har jag ju inte träffat dom men av vad du berättat så verkar ju mentaliteten vara underbar åxå:)

hahaha det är sant, jag kan smussla med honom hem i juli när vi träffats;)
 
Sv: Mina småpupps!

Dom är inte så himla små längre :D Men dom har grov benstomme och maffiga huvuden allihopa, och det väger ju mycket. Avon är MYCKET kraftigare än dom andra valparna, men ligger på ungefär samma vikt, han var dock först med att spränga 5 kilosgränsen ;)
 
Sv: Mina småpupps!

Underbara hundar! :bow: Om jag inte hade bestämt mig för Chihuahua så hade jag lätt kunnat tänka mig en sån här söting! :love: (Nog för att det två helt olika raser i form av motion osv)

Alla va grymt söta men Aldon va det något extra med! :laugh:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Till sina nya, underbara hem! Jag saknar dom massor, men är supernöjd med deras riktigt bra familjer, och är så glad över att jag...
Svar
6
· Visningar
969
Senast: Bebben
·
Övr. Hund På mina småttingar? Var ju många som krävde uppdateringar ofta! Dom har fyllt 3 veckor nu, i fredags, och livet leker! Dom skuttar...
2
Svar
29
· Visningar
1 798
Senast: Ankpower
·
Övr. Hund Som nu börjar bli stora känns det som :D Lite över 4 veckor gamla, och bedårande söta som vanligt. Såklart! Dom är ute korta stunder nu...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp