Mina svar syns inte????

E

evasarius

När jag varit inne och svarat eller skrivit i något forum, så är mitt svar borta nästa dag tex....

Öhhh... gör jag något fel kanske?????
 
Sv: Mina svar syns inte????

evasarius skrev:
När jag varit inne och svarat eller skrivit i något forum, så är mitt svar borta nästa dag tex....

Öhhh... gör jag något fel kanske?????

Detta ligger då kvar i alla fall???
 
Sv: Mina svar syns inte????

Hmmm, är du abnormt elak eller sysslar med personangrepp kan det vara en anledning, men så är det väl inte?

Ta kontakt med ngn moderator eller Gunnar kanske.
 
Sv: Mina svar syns inte????

Kanske har du skrivit något som kan uppfattas som reklam eller en annons?
Jag hade skrivit en tråd om vad en b-ponny som jag beskrev kunde kosta. Jag beskrev ponnyn väldigt utförligt och frågade vad andra här på buke tyckte kunde vara ett lämpligt pris för henne eftersom att jag skulle sälja henne. Den tråden togs bort. Jag skrev till Gunnar för att fråga varför (jag förstod inte om jag gjort fel eller vad det var) och Gunnar skrev då att den kan uppfattas som en annons, och att det var därför den tagits bort. Jag menade den inte som en annons, men den kunde kanske ha uppfattas som det?
Kan det ha varit nåt sånt du skrivit?
 
Sv: Mina svar syns inte????

Tycker allmänt moderaterna är dåliga på att förklara VARFÖR dom raderar. Ibland har man ju ingen aning man brutit mot nån miljonregel...
 
Sv: Mina svar syns inte????

Av de 29 inlägg du har skrivit finns 28 kvar under hästhantering, tävla hoppning, avel och vad det nu är du har skrivit under... Så jag tror inte att du gör något fel.

Har du skrivit fler, har du nog helt enkelt glömt att klicka på posta svar och då skickas naturligtvis inte inlägget.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 802
Senast: ako
·
  • Artikel
Hästnyheter Hej Jessica! Du förklarar att svensk hindersport inte lever upp till ATG:s syn på hästvälfärd. Detta trots att hindersporten i Sverige i...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 012
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp