Mina två hundar.

Gabbi

Trådstartare
Alltså...ska det VARA såhär?

DSCN4633.jpg

Det är då Råda längst bak på bilden. Hon är äldst. Närmast kameran är den nya. Den är yngre.

DSCN4631.jpg
 
Sv: Mina två hundar.

Vilken söt! Grattis till nykomlingen, vad har du för planer för den i framtiden?
 
Sv: Mina två hundar.

Hela kittet. Den fungerar klockrent i platsliggningen redan, även om jag går ut ur rummet. Utomhus försvinner den för mig ibland, särskilt om det blåser....
 
Sv: Mina två hundar.

haha duu de där är ingenting gämför med hur mitt hem snart ser ut hund 1 är i början på att fälla plockar tussar och så snart är dom 2.a två på gång =)
ska allt lägga upp bilder inom kort=)
 
Sv: Mina två hundar.

Hela kittet. Den fungerar klockrent i platsliggningen redan, även om jag går ut ur rummet. Utomhus försvinner den för mig ibland, särskilt om det blåser....

Låter som att nerverna inte riktigt är helt hundra! Du får köra störningsträning inomhus, låt Rådan swischa förbi ibland och ha ett öga på att den verkligen ligger ner ordentligt!
 
Sv: Mina två hundar.

Två gånger i veckan vad det verkar. I måndags gjorde vi en Kaukasisk pudervippsherdehund.
 
Sv: Mina två hundar.

vad är det för ras på den där:rofl:? ska köpa en sån till min lillasyster som hon kan äöva sina frisörskills på :angel:
 
Sv: Mina två hundar.

Fyfan.

jag ska aldrig ha schäfer, jag ska aldrig ha schäfer, jag ska ALDRIG ha schäfer......
 
Sv: Mina två hundar.

Grattis! Ynglar av sig utan parning. Du får döpa om Råda till Jungfru Maria. Dom är billiga att ha dom där hårbollarna. Blir aldrig sjuka och ingen mat behöver dom men väldigt gosiga att klappa.

Jag väntar med fasa då mina två sätter igång och fäller. En hovawart och en långhårig schäfer... Hualigen!
 
Sv: Mina två hundar.

Alltså...ska det VARA såhär?

DSCN4633.jpg

Det är då Råda längst bak på bilden. Hon är äldst. Närmast kameran är den nya. Den är yngre.

DSCN4631.jpg

Haha!
Men du, vad använder du för boste/karda?
Jag drömmer om att få en sån stor hårboll med borsten istället för med kläderna som det blir nu. :eek:
 
Sv: Mina två hundar.

Haha!
Men du, vad använder du för boste/karda?
Jag drömmer om att få en sån stor hårboll med borsten istället för med kläderna som det blir nu. :eek:

Nu frågade du ju visserligen Gabbi, men personligen har jag gjort en trevliga upptäckten att det går betydligt fortare att tillverka sådana extrahundar med min nya, bästa kompis - FurMinatorn.:laugh: Tidigare hade jag mindre modeller överallt och under en betydligt längre tid, nu blir det ett par större en kortare period istället, mycket bekvämare.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 770
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
697
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 600
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp