Mina underbara ungar *stolt-mamma-trad*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jillybean

Trådstartare
Las endast om du inte har nagot emot sliskiga mina-barn-ar-bast tradar :love: :banana:

Nyheterna har ju pa sistone dominerats av tsunami-katastrofen i Sydostasien. Ingen har kunnat undga lagga marke till vad som hant, aven mina barn. Eftersom det ar en katastrof av oerhorda matt; aven vi vuxna har svart att greppa bredden av det hela, sa har det tagits upp i skolan, pa lektionstid. De har last tidningsartiklar, tittat pa nyhetssandningar, pratat och diskuterat. Skolan har ocksa paborjat en insamling av burkar och tomflaskor, pengarna fran dessa kommer att doneras till Roda Korset. Barnen har ocksa uppmanats att donera pennies (1-oringar).
Vi pratade om katastrofen har hemma igar och tittade pa nyheterna. Efterat gick bada tjejerna upp till sitt sovrum, for att leka som vanligt. Trodde jag. En stund senare kom de ned med sina spargrisar. 12-aringen haller pa att spara till en hast, 6-aringen en ny cykel. De bad om en pase och tomde sina grisar i pasen. 12-aringen sa att hon inte skulle kunna gladjas at en hast nar manniskorna "darborta" har det sa svart. :cry: :love: 6-aringen (som har aningen svart att greppa det hela) tyckte mest synd om dem for att de inte har tillrackligt med mat :smirk: Matglada gullungen :love:
Sa imorse klev de pa bussen med pasen hart i hand, totalt blev det runt $50 :banana: :banana: :banana:
Mamma stod i fonstret och vinkade med stolthet i hartat och en tar i ogonvran. Jag har sa fina barn!! :love: :love:
 
Sv: Mina underbara ungar *stolt-mamma-trad*

Underbart.. jag blir så rörd...
*gråter en liten skvätt*

Förstår att du blev så stolt så du nästan sprack. Det hade jag blivit. Var rädd om dina gullungar! :love:
 
Sv: Mina underbara ungar *stolt-mamma-trad*

Åh, jag ryser av glädje!

Blir alldeles tårögd.

Du har uppfostrat dem bra :bow:
 
Sv: Mina underbara ungar *stolt-mamma-trad*

Tack! Det kanns ofta slitigt och otacksamt att vara mamma; man tjatar och gnaller och tycker att allt man sager gar in genom ena orat och ut genom det andra. Men sa hander nat sant har och man inser att nagot maste ha fastnat pa vagen!
 
Sv: Mina underbara ungar *stolt-mamma-trad*

:love: :love: :love:
Bra jobbat, dina barn är redan nu mer medkännande än vissa vuxna!
 
Sv: Mina underbara ungar *stolt-mamma-trad*

Vilka underbara gullungar du har kusinen! :love: Ge dem varsin kram från mig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp