Mindre uppdatering av forumet

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag kommer under dagen genomföra en uppdatering av forumet till senaste version av programvaran. Det handlar framförallt om ett antal små buggrättningar. Troligen är det få som märkt av dessa buggar så det mesta bör fungera precis som vanligt efter uppdateringen.

Som vanligt får ni gärna skriva här om ni märker några ändringar, förbättringar eller om något inte fungerar som det skall. Jag är även tacksam för tips på om det finns sådant som inte ännu är översatt från engelska.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Ett tiotal tilläggsprogram för forumet har precis uppdaterats. Det handlar framförallt om buggrättningar, men det kanske har tillkommit...
Svar
18
· Visningar
1 519
Senast: Nahar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag kommer snart genomföra en uppdatering av forumet, det handlar om rättningar av ett antal buggar. Antagligen kommer det inte märkas...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp