Miner kraftblå pris?

cactuspower

Trådstartare
Jag har fått en sånndär säck med pelleterade mineral från krafft av en bekant som slutat ge sin häst mineraler. Saken är den att jag har nu redan en sånn där hink från kvarnby, full med mineraler som lär räcka ett tag till (i af över sommaren, hon får ju inte mkt nu när hon är på bete) och i höst har jag tänkt ge fri tillgång på grovfoder så jag är tveksam till att jag ens behöver ge något tillskott, det kanske visar sig att jag behöver göra det ändå efter analys, men hur som helst så tänkte jag sälja den där säcken med mineraler för dom står till ingen nytta och jag har nyss öppnat hinken med kvarnby mineralerna och är lite osäker på om jag ändå kommer hinna använda några mineraler i den där säcken innan den går ut :crazy: Minns förvisso inte datumet då men som det ser ut lär det dröja så jag tänkte sälja den för typ halva priset eller så, tänkte kolla lite i stallet annars sätter jag upp en lapp i stallet om att jag har en oöppnad säck mineraler som jag ska sälja.. Men vad är nypriset på en säck på eran "granngård" ? tänkte halva priset kunde man kanske få?
 
Sv: Miner kraftblå pris?

jag köper dom i hink men minns ju inte vad dom kostar.
men jag ska till granngården imorn o köpa en säck blå miner, så då vet jag ju! (om jag hinner dit innan dom stänger!)
 
Sv: Miner kraftblå pris?

En hink (är det 7 eller 8 kg?) kostar runt 180 kr, i alla fall Miner Grön, men det lär väl vara samma pris.
Sen kostar det ju mindre om man köper en större förpackning, dvs. säck.
 
Sv: Miner kraftblå pris?

Jag har för mig att jag brukar betala typ 299 för en säck. Inte mer än det, så länge sen jag köpte dem senast, men det skiljer inte många tior mellan hinken och säcken iallafall. Miner grön är billigare än blå..
 
Sv: Miner kraftblå pris?

Oki, tack för era svar :bow:. Men jag borde kunna få ut typ 150 spänn för den då eller? Piggis, synd att du inte bor närmre. Du hade kunnat få köpa mina mineraler annars ;).
 
Sv: Miner kraftblå pris?

haha du kan väl skicka dom på posten, blir nog en liten nätt portoavgift :rofl:
jag har varit på lantmännen idag o köpt en säck blå miner, den kostade 275 kr här (20 kg). hinken på 8 kg kostar 206.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 690
Senast: cirkus
·
Foder & Strö Förlåt mig, men orka titta igenom alla gamla trådar (trött som jag är) Nu till problemet: Min lilla tös, snart sex månader, ratar sina...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: cambodia
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
35 831
Senast: Lobelia
·
S
Islandshäst Måste skriva av mig! I lördags provred jag en häst åt en bekant som behöver hästar till sin verksamhet. Det var en 17-årig eksemvalack...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 934
Senast: Limaha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp