Bukefalos 28 år!

mineral inte bra?

W

Westergaard

för nordsvenskar...? Någon som hört nåt om detta? Jag har hört så men hörde aldrig nåt argument...
Någon som vet?:confused:
 
Sv: mineral inte bra?

för nordsvenskar...? Någon som hört nåt om detta? Jag har hört så men hörde aldrig nåt argument...
Någon som vet?:confused:

Hästar är hästar; även nordsvenskar. ;) Om hästarna ej får i sig tillräckligt med mineraler med hö och eventuella kraftfoder så behöver de extra i form av mineral. Om man inte ger någorlunda större mängder med mineraliserat kraftfoder så behöver de i regel mineralfoder.

Har aldrig hört att mineraler ej skulle vara bra för nordsvenskar. Låter som en skröna.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Kort sagt har vi katastrofvärden på hösilaget, smrp på 29… 🤦🏻‍♀️ Vad ger man en liten welshponny för proteintillskott utan att det blir...
Svar
14
· Visningar
903
Senast: Amk
·
Tjatter Nåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 632
Senast: Keb71
·
Hästvård har en 6 årig Nordsvensk som har börjat bete sig märkligt vid ridning. Han gnäggar till och bockar lite lätt när jag ber honom göra...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: Lingon
·
Foder & Strö Efter årets bete har det varit lite svårt att hitta en lagom nivå på utfodringen av min häst, hon har både lagt på sig och sen tappat...
2
Svar
24
· Visningar
1 606
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp