Mineraler under sommaren

Skye

Trådstartare
Vad ger ni för mineraler och vitaminer till era ston med föl vid sidan under betesperioden.
Har ni någon som är tillräckligt smaklig för att inte behöva lägga i något annat?
 
Vår fortsätter äta sina vanliga Granngården Plus precis som hela dräktigheten. Hon är väl inte jätte i förtjust i dem men det slinker ned med lite mash. Annars så har hon gillat Hippos mineraler.
 
Vår fortsätter äta sina vanliga Granngården Plus precis som hela dräktigheten. Hon är väl inte jätte i förtjust i dem men det slinker ned med lite mash. Annars så har hon gillat Hippos mineraler.

Min har käkat hippo selection strenght men nu har de ju ändrat till pellets så nu äter hon inte det ur handen längre 😅
 
Min har käkat hippo selection strenght men nu har de ju ändrat till pellets så nu äter hon inte det ur handen längre 😅
Min häst tycker fortfarande att de är goda efter ändringen, men trist om de inte gör dem lika goda längre! Har väl varit deras grej tidigare, smakliga mineraler..
 
Min har käkat hippo selection strenght men nu har de ju ändrat till pellets så nu äter hon inte det ur handen längre 😅
Våra har gillat dem bäst oavsett hur det sätt ut men även Mustangs röda mineraler som är som ett pulver med äppelsmak 😂 Sa jag att jag har kräsna varmblod? 😂
 
Har ett extremt kräset sto som inte äter några mineraler....förrän nu! Blue Hors mineralcubes.:banana: Det är som hästgodis. Beror självklart på vad gräs/grovfoder innehåller, men för oss passar det bra!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Om man har sin häst ute från runt 21 på kvällen till 12-13 på förmiddagen, hur kan man skapa sig ett hum om hur stor del av...
Svar
8
· Visningar
481
Senast: Linda_A
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 500
Hästvård Finns det ens rena mineraler att köpa någon annanstans än från FP? På den nivån av kvalitet och renhet menar jag. Jag vill inte ha...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 575
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 120
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp