Minigrisar på TV

KungTulle

Trådstartare
Blir det 10 juni. I nåt sommarlovsprogram för barn. Var och filmade idag med minigriskultingarna i Malmö och är helt slut....

Gissa OM det tar tid att förbereda trots att man bara kommer se ett par minuter max i tv rutan.

Efter det har sänts kommer det kunna ses på SVT play.

/KT
 
Sv: Minigrisar på TV

Å vad roligt med kultingar i TV :love:

Nöff nöff!!!!

Troligen blir lille Boba Fett såld till en familj som ska ha ett filmteam boende hos sig i sommar. (Nån sorts hästprogram ska spelas in).

Så kanske han blir THE BIG STAR!

Boba Fett Astaire?????

/KT
 
Sv: Minigrisar på TV

Nu känner jag mig lite stolt som föreslog namnet (tror jag) på en eventuell kändisgris :p
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 483
Senast: Eurydome
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 262
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 634
Senast: Saigon
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
2 795
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp