Bukefalos 28 år!

Minigrisar

A

Alba

Finns det någon här som kan hjälpa mig att komma i kontakt med en veterinär som är duktig på minigrisar?
PM.:a gärna!

Min syster har fått ta över ett par små rackare, och skulle vilja ha en av dem kastrerad (galt).
Vettarna i trakten var lite tveksamma, de jobbar inte så mycket med små nassar. Tänkte att jag skulle hjälpa dem lite på vägen och hitta någon som de kan ta stöd av!:idea:

Tack på förhand!
 
Sv: Minigrisar

Jag kanske kan hjälpa dig, men jag behöver också veta var grisarna finns. ;)
 
Sv: Minigrisar

Småland, söder om Jönköping.

Fast jag finns det en bra vette på annat håll så går det bra också. Det finns ju telefon!:laugh:
 
Sv: Minigrisar

Din lokala distriktsveterinär kanske kan hjälpa dig, om det är till en vanlig smådjursklinik du vänt dig? Strömsholm kastrerar ju minigrisar annars.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 178
Senast: movi
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 182
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 288
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 674
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp