MiniGriskultingsnamn!

KungTulle

Trådstartare
6 kultingar....

Tema rymden, science-fiction.... ska vara bokstaven "B" i för eller efternamnet!

Vi har:
1 prickig flicka- Barbarella
1 prickig flicka-?
1 prickig pöjk-Buzz Aldrin
1 svart m vita fötter pöjk- Blixt Gordon
1 svart pöjk (liten)-?
1 svart pöjk (stor)-?

Kom igen hjälp till med namn....

/KT
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Boba fett från star wars!

Boba Fett är ganska coolt. Vi funderar också på Buck Rogers.

Bägge är ju karaktärer som både jag och sambon har en viss relation till sedan ungdomens filmer och serietidningar ....:angel:

Men MER förslag.

/KT
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Förresten vi ska ju ha en minigrikull i sommar också det blir prickiga Valentina Tereskovas första kull och pappan är en vit galt som heter Elvis.

Den kullen ska döpas på bokstaven"C" och fortfarande är det rymdtemat/SF som gäller. Jag tänkte att det kunde vara bra att redan nu "hamstra" litet namn till den kullen...

Pavel Chekov från Star Trek är väl närmast självskriven eller hur??:D

/KT
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Stora Björn och Lilla Björn
Cassiopeja,Chewbacca, Calrissian, C-3PO
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Christer Fuglesang? eller Robert Curbeam som rymdpromenerade tillsammans med honom
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Big Bang

eller ska det bara vara karaktärer?
Isåfall finns det ju hur många som helst om du kollar på typ Star Trek karaktärerna.
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Big Bang

eller ska det bara vara karaktärer?
Isåfall finns det ju hur många som helst om du kollar på typ Star Trek karaktärerna.

Nej det går bra med fenomen också.

Big Bang var för övrigt skitbra..... kanske ett namn för den större äv de 2 helsvarta pojkarna?

Eller Black Hole?

/KT
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

6 kultingar....

Tema rymden, science-fiction.... ska vara bokstaven "B" i för eller efternamnet!

Vi har:
1 prickig flicka- Barbarella
1 prickig flicka-B'Elanna Torres, Beverly Crusher(Funkar även för bokstaven C :idea: )
1 prickig pöjk-Buzz Aldrin
1 svart m vita fötter pöjk- Blixt Gordon
1 svart pöjk (liten)-Julian Bashir
1 svart pöjk (stor)-?

Kom igen hjälp till med namn....

/KT

Ett givet C-namn ( tycker jag dårå :angel: ) är ju Chakotay. :love:
(Jag är inte alls såld på Star Trek... :angel: )
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Sitter och tittar på Star Trek: Deep Space 9 :angel:, och kom då på ett till namn på B. :D

Bareil
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Tack!

Du räddade mej, jag visste väl att det fanns någon på b i startrek.. men mitt minne är inte vad det borde vara, så jag hade liksom förträngt dom allihopa:-)

/ Lavinia
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Tack!

Du räddade mej, jag visste väl att det fanns någon på b i startrek.. men mitt minne är inte vad det borde vara, så jag hade liksom förträngt dom allihopa:-)

/ Lavinia

Varsågod! :D

Jag har TV4 Science Fiction hemma så jag tittar på Star Trek i princip dagligen. :o
 
Sv: MiniGriskultingsnamn!

Buzz Lightyear

review_buzzm_3.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
20 692
C
Övr. Katt Våra två älsklingar är ju "huskatter" kort och gott - och helt underbara. Men jag funderar ändå litegrann... Vad som kan finnas i... Om...
2
Svar
22
· Visningar
7 360
Senast: Heulwen
·
P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så...
2
Svar
35
· Visningar
6 040
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Bärstol
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp