Minijulklapp

Cattis_E

Trådstartare
Jag jobbar julafton och har slagits av tanken att slå in något litet till alla som jobbar.
Vi borde vara max 5-6 st förutom mig.
Tyvärr är orken just nu lite väl liten, så idén kanske kan falla helt pga det.

Vet inte exakt vilka som jobbar, så något personligt går ju bort.
Förslag?
Standardjulgodiset som knäck, ischoklad och pepparkakor misstänker jag kan finnas att allmänt ta av.
Alternativt något ätbart men som inte är det rent klassiska julgodiset.
Ska helst gå att köpa.. Ska det göras något måste det vara väldigt enkelt. 😇

Och inte för dyrt såklart..

Förslag?
 
De här skulle jag bli glad över!

Mvh Miks
 

Bifogade filer

  • 8171292D-E634-460E-889B-60B94D8BFF1B.png
    8171292D-E634-460E-889B-60B94D8BFF1B.png
    63,6 KB · Visningar: 74
Köp hellre fika än något "skräp" som ändå inte kommer till användning. Tänk på miljön!
Ta med glögg och lussekatter?
Har inte tänkt köpa något skräp, det var just på grund av det jag frågade om tips ;)

Men jag efterlyste sådant som inte var klassikt julgodis här. Kanske var otydlig att det gällde fika också.
Lussekatter har redan funnits ett par gånger. Likaså glögg.

Man kan ju slå in t.ex. en marsipangris, men det är inget jag vill ställa mig att göra själv just nu, eller lägga för mycket pengar på. De brukar kosta en del tror jag?
 
Har inte tänkt köpa något skräp, det var just på grund av det jag frågade om tips ;)

Men jag efterlyste sådant som inte var klassikt julgodis här. Kanske var otydlig att det gällde fika också.
Lussekatter har redan funnits ett par gånger. Likaså glögg.

Man kan ju slå in t.ex. en marsipangris, men det är inget jag vill ställa mig att göra själv just nu, eller lägga för mycket pengar på. De brukar kosta en del tror jag?
Köp en vanlig tårta? Ta med glass, sås och strössel? På vårat förra jobb fick vi glass ibland, det gick hem hos alla!
 
Har inte tänkt köpa något skräp, det var just på grund av det jag frågade om tips ;)

Men jag efterlyste sådant som inte var klassikt julgodis här. Kanske var otydlig att det gällde fika också.
Lussekatter har redan funnits ett par gånger. Likaså glögg.

Man kan ju slå in t.ex. en marsipangris, men det är inget jag vill ställa mig att göra själv just nu, eller lägga för mycket pengar på. De brukar kosta en del tror jag?

Köp små presentpåsar i papper och lägg i klassiska marknadskarameller (finns t ex på Augusta Jansson och större mataffärer) eller knäck, eller ett par goda chokladbitar.
 
Jag håller med om reflexer! Eller sådana där små led-lampor med olika figurer, finns ofta 3 för ?? (Kommer inte ihåg, men inte så dyrt styckpris) på Rusta och liknande. Det var en vanlig, och uppskattad! julklapp på vår julfest på jobbet 🎄
 
Reflexer är en jättebra idé!

Har ni dötid? Kanske något enkelt julpyssel i så fall så kan alla pyssla sin egen? (Borde finnas tex på tgr. Rusta har kit så man kan pyssla rätt så fula julkort). :)
 
Reflexer är en jättebra idé!

Har ni dötid? Kanske något enkelt julpyssel i så fall så kan alla pyssla sin egen? (Borde finnas tex på tgr. Rusta har kit så man kan pyssla rätt så fula julkort). :)
På julafton bör vi ha dötid om inga kriser sker. Men tyvär tror jag inte de äldre männen här skulle uppskatta julpyssel faktiskt. bara en känsla.
 
Om du köper små julpresentpåsar så behöver du inte lägga tid på att slå in varje paket.
På samma tema som refelrxer, men kanske för dyrt: broddar. Det har varit ruskigt halt i Stockholm de senaste dagarna.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 312
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 342
Senast: miumiu
·
Hästvård Min fina appaloosa-kille fick konstaterad strålbenshälta i augusti förra året. Han är 8 år gammal. Jag känner mig inte helt bekväm inför...
2
Svar
36
· Visningar
7 516
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp