JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Misslyckad helg för Malin i Oslo
Moderator
Malin femma i Italien
Hästnyheter (Nya Folkbladet i Östergötland) Malin Baryard-Johnsson har tävlat i italienska Arizzo i helgen. En femteplats och 15 000 kronor blev...
Startad av Gunnar
1 Apr 2012
Svar: 0
Visningar: 709
Hästnyheter
Malin och Henrik långt efter
Hästnyheter (Nya Folkbladet i Östergötland) Torsdagskvällens 1,50-hoppning blev ingen större framgång för "våra" hoppare. Söderköpingssonen Henrik...
Startad av Gunnar
24 Feb 2012
Visningar: 634
Hästnyheter
Malin långt efter täten i Oslo
Hästnyheter (Nya Folkbladet i Östergötland) Malin Baryard Johnsson fick inte till det riktigt i Oslo i går när hon smög i gång tävlandet inför...
Startad av Gunnar
15 Okt 2011
Visningar: 730
Hästnyheter
Malin bara 27:a i Oslo
Hästnyheter (Nya Folkbladet i Östergötland) Det blev en 27:e plats för Malin Baryard-Johnsson i den stora 1,60-finalen i Oslo i går. Malin som...
Startad av Gunnar
17 Okt 2011
Visningar: 655
Hästnyheter
OS-trådar?
Bukefalos Ja, så tänker jag också, efter att ha tänkt efter lite. Om det blir mkt svenskt i nån gren kanske det naturligt blir en egen tråd också.
Rosett
Onsdag kl 21:21
Mounjaro
Kropp & Själ Nej det tror jag inte. Allt beror på din kropp. Jämför inte med min, den är trasig :rofl:
SiZo
2 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXV
Tjatter Jag saknar fotbollen. Jag vet att jag eller min kropp inte fixar att spela mot 15 åringar längre men va faannnn liksom. Och att mitt knä...
Hippocampus
7 minuter sedan
Svar: 924
Visningar: 22 674
Allmänt
Led-halsband som funkar
Övr. Hund Har samma och är inne på 3.e säsongen nu. Gillar att de är så pass breda att de inte försvinner ner i pälsen.
farin
25 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 184
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja jag menar det, vad ska jag göra liksom? Bära honom 300 meter tills vi är utom räckhåll?
Som sagt jag tror att det här är personligt...
Exile
47 minuter sedan
Svar: 1 667
Visningar: 125 233
Hund
Var hittar man en hamster?
Övr. Djur ... om man inte vill köpa från en djurbutik? :)
Pratade med bror idag som meddelade att brorsdottern är på gång att köpa sig en hamster...
Sel
3 minuter sedan
Visningar: 0
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Senast jag var i Sthlm för att hämta fiskar och akvarium så konstaterades det snabbt att bara en kampfiskhona var vid liv... Och tyvärr...
Red_Chili
33 minuter sedan
Svar: 1 901
Visningar: 66 322
Djur
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 15
Visningar: 685
Allmänt