Bukefalos 28 år!

Misslyckad operation

rubytoo

Trådstartare
vad vänder man sig och hur går man tillväga? Alltså opererad med tänkt sjukskrivning i 3 veckor är inne på 4 månaden.

Något har gått galet helt klart vilket både min läkare och sjukgymnast tycker.

Ni som råkat ut för något liknande hur gick ni tillväga, vad har man för rättigheter?
 
Sv: Misslyckad operation

Vad har gått fel?

Ja vet inte direkt men från att ha en fungerande fot har jag en som idag har ständig verk och ingen egen rörlighet :( dvs man kan böja stortån med handen men den svarar inte mig när jag vill att den skall själv. Det värsta är konstanta smärtan och min enormt dåliga balans. Inte direkt detta jag tänkte mig när de sa att upp till tre veckors sjukskrivning fick jag i alla fall räkna med.

Skall ner till ortopeden i Malmö på onsdag och där får de utreda vad som hände/hänt med foten, men helt klart är något helt galet
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
338
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 023
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
674
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp