Mitsubishi Outlander PHEV

Lucke

Trådstartare
Hej!

Är det någon som har erfarenhet av hur Mitsubishi Outlander PHEV (laddhybrid) är som dragbil för hästtransport?
Funkar fyrhjulsdriften tillfredsställande så att man inte kör fast i snömodd när man kör med hästsläpet etc.?

Mvh Lucke
 
Några jag pratade med som hade en sådan sade att när elen tog slut och den istället började köra på bensin så blev den otroligt mycket slöare, och de (norrmän) kunde inte ens köra upp säkert för en backe till deras sommarstuga. De fick alltid planera körningen så att det fanns el kvar när de kom fram, för att vara säkra på att den skulle orka. För min del låter det inte så kul att tänka att en dessutom har ett hästsläp på.
 

Liknande trådar

Fordon Jag vet, jag har startat ett antal trådar genom åren på samma tema men nu är det dags på riktigt. Min lilla V40 hade stora problem med...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 726
Senast: super
·
Äldre Jag letar ny bil och skulle vara tacksam för lite input! Jag har 12 mil tor mellan jobb och hem dit jag reser 3-4 dagar per vecka, så...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: Liran
·
Anläggning Hej! Är jätteless på den fula gödselhögen... Tänker att man kunde kanske ha en container att samla gödseln i? Då får jag gödseln på ett...
Svar
16
· Visningar
5 471
Senast: Marty
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 765
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp