Mitt älskade barn

Hej. Mitt namn är Madde och jag är mamma till EmmaFilippa som har skrivit en hel del här på forumet. Jag skriver detta både för Emmas skull, och för mig själv. Jag tror att Emma skulle vilja låta er veta vad som hänt. För min egen del känns det viktigt att få berätta, och jag vill tro att varje tanke, bön och hopp på något sätt kan nå Emma.

Tidigt i tisdags morse försökte Emma avsluta sitt liv. Hon har sedan dess varit nedsövd, och har ännu inte vaknat vid de väckningsförsök som gjorts.

Som ni säkert förstår är allt väldigt oklart just nu. Det jag skulle vilja be om, är om ni som vill och kan, kan ha Emma i era tankar. Om ni vill be för henne, eller sända positiva energier åt hennes håll, eller vad än ni känner er bekväma med. Det skulle betyda mycket för oss.

MVH Madde
 

Tack för att du delar med dig. Vad skönt att höra att din bonusdotter tagit sig igenom en sådan tuff period och nu mår bra :heart
Bipolär och adhd har hon.. inte sama som Emma men ändå. Hon var i Västervik på ett hvbhem under flera år sedan hade hon egen lägenhet ett tag och sedan ett halvår på BUP innan hon var ett par år år i LSS lägenhet innan hon skaffade egen lägenhet.
 
Skickar en liten hälsning till er alla här som tänker på Emma ❤️ Från @MML

FC2871EA-929C-4747-BED8-CEC81200BF8B.jpeg
 
Hej. Jag vill ännu en gång tacka för allt stöd, det betyder mycket för oss :heart

Ni är många som känner med vår älskade Emma, och jag vill tro att allas samlade tankar, böner och hopp har varit en bidragande faktor i att Emma återhämtat sig så fantastiskt bra. Hon är verkligen en kämpe, så stark och så klok och så modig. Det är naturligtvis en väldigt lång väg tillbaka, och vi vet ännu inte om Emma kommer att återhämta sig helt, men hon har redan kommit så mycket längre än vi alls vågade hoppas på för bara några dagar sedan.
 
Hej. Jag vill ännu en gång tacka för allt stöd, det betyder mycket för oss :heart

Ni är många som känner med vår älskade Emma, och jag vill tro att allas samlade tankar, böner och hopp har varit en bidragande faktor i att Emma återhämtat sig så fantastiskt bra. Hon är verkligen en kämpe, så stark och så klok och så modig. Det är naturligtvis en väldigt lång väg tillbaka, och vi vet ännu inte om Emma kommer att återhämta sig helt, men hon har redan kommit så mycket längre än vi alls vågade hoppas på för bara några dagar sedan.
Så oerhört skönt att höra! Tusen tack för uppdateringen. Sänder mina varmaste hälsningar till Emma. Hon är fantastisk! Verkligen klok, fin och stark. ❤️
 
Hej. Jag vill ännu en gång tacka för allt stöd, det betyder mycket för oss :heart

Ni är många som känner med vår älskade Emma, och jag vill tro att allas samlade tankar, böner och hopp har varit en bidragande faktor i att Emma återhämtat sig så fantastiskt bra. Hon är verkligen en kämpe, så stark och så klok och så modig. Det är naturligtvis en väldigt lång väg tillbaka, och vi vet ännu inte om Emma kommer att återhämta sig helt, men hon har redan kommit så mycket längre än vi alls vågade hoppas på för bara några dagar sedan.
Underbart att höra att Emma fortsätter kämpa! Jag hoppas att hon så småningom kan skriva en egen hälsning om hon vill. :heart Hon är saknad. Vi fortsätter hålla alla tummar!
 
Hej. Jag vill ännu en gång tacka för allt stöd, det betyder mycket för oss :heart

Ni är många som känner med vår älskade Emma, och jag vill tro att allas samlade tankar, böner och hopp har varit en bidragande faktor i att Emma återhämtat sig så fantastiskt bra. Hon är verkligen en kämpe, så stark och så klok och så modig. Det är naturligtvis en väldigt lång väg tillbaka, och vi vet ännu inte om Emma kommer att återhämta sig helt, men hon har redan kommit så mycket längre än vi alls vågade hoppas på för bara några dagar sedan.


Emma och er familj finns i mina tankar hoppas på en god återhämtning för Emma även om det är lång väg dit. Tack för att du orkar hålla oss uppdaterade. :heart
 
  • Hjärta
Reactions: MML
Emma hälsar och tackar så mycket för all kärlek och stöttande tankar :heart

Hon har drabbats av epilepsi, och har fått några väldigt skrämmande krampanfall, men i dag är en bättre dag och Emma är allt mer "tillbaka".

Det kommer dock förmodligen dröja innan Emma kommer tillbaka hit till Bukefalos. Hon behöver ännu vila från för mycket intryck och är känslig för starka ljus, så hon bör ännu inte titta på skärmar över huvud taget. Men även i ett längre perspektiv, då Emma förhoppningsvis kan läsa och skriva på dator/mobil/surfplatta igen, tror jag att det är bäst för henne med en riktigt lång paus från sociala medier och öppna forum. Ni ska dock veta att både jag och Emmas pappa är oändligt tacksamma för allt stöd ni gett vår dotter, och att Emma tycker vädigt mycket om väldigt många av er! :heart
 
Emma hälsar och tackar så mycket för all kärlek och stöttande tankar :heart

Hon har drabbats av epilepsi, och har fått några väldigt skrämmande krampanfall, men i dag är en bättre dag och Emma är allt mer "tillbaka".

Det kommer dock förmodligen dröja innan Emma kommer tillbaka hit till Bukefalos. Hon behöver ännu vila från för mycket intryck och är känslig för starka ljus, så hon bör ännu inte titta på skärmar över huvud taget. Men även i ett längre perspektiv, då Emma förhoppningsvis kan läsa och skriva på dator/mobil/surfplatta igen, tror jag att det är bäst för henne med en riktigt lång paus från sociala medier och öppna forum. Ni ska dock veta att både jag och Emmas pappa är oändligt tacksamma för allt stöd ni gett vår dotter, och att Emma tycker vädigt mycket om väldigt många av er! :heart
Så fint av dig/er att ta er tid att titta in här och ge oss uppdateringar, mitt i allt som pågår. Jag förstår var Emma fått sitt stora hjärta och sin omtänksamhet från. Ta hand om er! :heart
 
Emma hälsar och tackar så mycket för all kärlek och stöttande tankar :heart

Hon har drabbats av epilepsi, och har fått några väldigt skrämmande krampanfall, men i dag är en bättre dag och Emma är allt mer "tillbaka".

Det kommer dock förmodligen dröja innan Emma kommer tillbaka hit till Bukefalos. Hon behöver ännu vila från för mycket intryck och är känslig för starka ljus, så hon bör ännu inte titta på skärmar över huvud taget. Men även i ett längre perspektiv, då Emma förhoppningsvis kan läsa och skriva på dator/mobil/surfplatta igen, tror jag att det är bäst för henne med en riktigt lång paus från sociala medier och öppna forum. Ni ska dock veta att både jag och Emmas pappa är oändligt tacksamma för allt stöd ni gett vår dotter, och att Emma tycker vädigt mycket om väldigt många av er! :heart
Oavsett om hon är här eller inte så kommer jag att fortsätta att hålla alla tummar och tår för Emma och hennes tillfrisknande. Hon är en riktig kämpe!
 
Emma hälsar och tackar så mycket för all kärlek och stöttande tankar :heart

Hon har drabbats av epilepsi, och har fått några väldigt skrämmande krampanfall, men i dag är en bättre dag och Emma är allt mer "tillbaka".

Det kommer dock förmodligen dröja innan Emma kommer tillbaka hit till Bukefalos. Hon behöver ännu vila från för mycket intryck och är känslig för starka ljus, så hon bör ännu inte titta på skärmar över huvud taget. Men även i ett längre perspektiv, då Emma förhoppningsvis kan läsa och skriva på dator/mobil/surfplatta igen, tror jag att det är bäst för henne med en riktigt lång paus från sociala medier och öppna forum. Ni ska dock veta att både jag och Emmas pappa är oändligt tacksamma för allt stöd ni gett vår dotter, och att Emma tycker vädigt mycket om väldigt många av er! :heart
Oavsett om Emma hänger här eller inte så har hon en hel hejarklack här som hon förhoppningsvis kan höra heja på henne från hela landet. ❤️

Jag önskar av hela mitt hjärta att det vänder för henne nu. ❤️
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 200
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 332
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 345
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp