Mitt älskade barn

Hej. Mitt namn är Madde och jag är mamma till EmmaFilippa som har skrivit en hel del här på forumet. Jag skriver detta både för Emmas skull, och för mig själv. Jag tror att Emma skulle vilja låta er veta vad som hänt. För min egen del känns det viktigt att få berätta, och jag vill tro att varje tanke, bön och hopp på något sätt kan nå Emma.

Tidigt i tisdags morse försökte Emma avsluta sitt liv. Hon har sedan dess varit nedsövd, och har ännu inte vaknat vid de väckningsförsök som gjorts.

Som ni säkert förstår är allt väldigt oklart just nu. Det jag skulle vilja be om, är om ni som vill och kan, kan ha Emma i era tankar. Om ni vill be för henne, eller sända positiva energier åt hennes håll, eller vad än ni känner er bekväma med. Det skulle betyda mycket för oss.

MVH Madde
 

Kram och tusentals varma tankar till dig Emma och hela familjen, blir berörd av allt. Igenkänning och sorg från mig själv och jag hoppas att du precis som jag också en dag kan få känna lättnaden över att du lever och finns kvar fast du inte ville det innan och fast det verkade omöjligt att leva vidare. Det tar tid men stå ut och ta hand om dig och låt andra hjälpa dig. Du är inte ensam. :heart
 
Hej @EmmaFilippa - jag kom ihåg att du har födelsedag i början av december och enligt ett äldre inlägg kanske det är idag? Jag tänker i alla fall på dig och hoppas på allt gott för dig och din framtid, även när det inte är din födelsedag.

Men passar på att också lägga till ett litet grattis, och hoppas att det inte är en dag som får dig att må sämre utan som i bästa fall kan innehålla några ljusa och fina stunder för dig, för du har förtjänat att få många sådana stunder. :heart
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 159
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 314
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 341
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp