Bukefalos 28 år!

Mitt badrum duschade idag

För att låta som de gjorde på kortidsboendet. Måndaar duschar det här rummet. Jaja, solen skiner och tre grader varmt. Det ska visst orka upp till 10 grader idag. Jag skulle nog behöva lite pålägg, vi får se var jag hamnar.

Nu väntar jag i alla fall på M.

Mitt badrum duschade idag.jpg
 

  • Gilla
Reactions: Sar
pokehjärta.jpg


M testade dörren och tydligen är det något knas med ytterportlåset, så hon ska rapportera det. I övrigt visar dagens tecken på att det kan bli en fin dag, med tanke på sol, trots att värmen saknas. Så en liten utesväng blir det nog vid 13-14 tiden då temperaturen brukar närma sig max...
 
Ja, jösses... jag testade jeans idag för första gången på länge... Men lyckades inte knäppa knapp o gylf, så lång tröja o lång jacka :) - Det funkar bra. :D

AT ringde o frågade hur jag mår och hur jag trivs med sängen. Jag lät superlativen över sängen hagla, annars vet jag att hon står i dörren om fem minuter, för att hämta den... :p Och sängen, den släpper jag INTE.

När jag precis kommit hem från inköpsrunda, ringde det på dörren... livrädd öppnade jag och trodde att det var AT. Men det var nån från hemtjänsten som skulle fixa en tagg. "Men det sitter ju en tagg här?" Då sa jag att carlocsystemet till porten strular. Då tittade hon på det i stället och sa att jag inte var inlagd. "Har du haft hemtjänst länge?". Ja en dryg månad svarade jag och det har funkat tidigare. "Då ska jag lägga in dig, för du är inte inlagd." kvittrae hon glatt igen, tackade för sig och gick. Väldigt konstigt som sagt, då hemtjänsten kommit in om kvällarna tidigare. Det är bara tre senaste kvällarna det strulat...

Självförtroende.jpg


Glömde mina kort för dagen i morse. De visar på att jag ska stärka mitt självförtroende, tro på mig själv och våga för att vinna. Jag är bra på det jag gillar och ska ha cred för det och våga lita på det. Jag ska inte hålla inne det jag tror på utan låta andra ta del av det. Jag har flera gånger fått höra det av buke/fb-vänner. Men inte riktigt vågat låta det blomma ut, men kanske dags att satsa på det som hobby nu då, i alla fall.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag ska mamma och pappa och min valp komma hit ❤️ Dom skulle ha kommit igår egentligen men jag orkade inte det. Men egentligen så orkar...
Svar
11
· Visningar
990
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: IngelaH
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 580
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 827
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp