Miss Sixty

Trådstartare
Ni som följt mig vet kanske att jag är sjuk. Har borderline och PTSD och kämpat för mitt liv i många många år. Har bott på stödboende med personal dygnet runt sen 4 år tillbaka och varit inlagd efter allvarliga överdoser eller tankar på det.

just n är jag inlagd och fått plats på ett behandlingshem så ska flytta om ca 3 månader. Detta känns bra kan detta vara min räddning?
 
Det kan det ju vara med rätt terapi och en bra terapeut. Jag skulle ju också vilja rekommendera medicinsk yoga som komplement till annan terapi. Det är bra för båda dina diagnoser men ffa för PTSD då yogan kommer åt att läka dig på djupet. För krigsveteraner med PTSD har yoga visat sig vara väldigt effektivt.
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 782
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 076
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 703
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
1 923
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp