Bukefalos 28 år!

Mitt senaste projekt. :)

MittNyaJag

Trådstartare
När man har (åt hel¤¤%) för mycket läxor så är det ju lätt att saker och ting "slår över". Jag är väldigt bra på att göra andra saker istället för det jag kanske borde och nu senast blev detta resultatet. :D

DSC_0207-1.JPG

DSC_0212-1.JPG

DSC_0215-1.JPG

DSC_0218-1.JPG
 
Senast ändrad:
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Jättefint, jag har gjort en liknande grej faktiskt men ditt blev mycket snyggare!
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Tack alla! :D

Det blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv även så här efter några dagar. :)
Nu ska bara resten av rummet/lägenheten städas så jag får plats att måla om en spjälsäng... :angel:
Fast, nu måste jag åka till skolan och hålla ett par gruppredovisningar...
Men i helgen! Jag har tenta på måndag så det blir nog rent och fint här hemma tills dess... :angel:
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Skitfint!!

Men du vet väl att det är BIG NONO på att ha spritflaskor framme;) Fråga Simon och Thomas
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Om Simon och Thomas kommer hit och bygger ett barskåp åt mig så kan jag ställa undan dem. ;)
Annars tänker jag satsa på att ha dem framme i ett halvår till, sen blir det väl att ställa allt i glasväg på barnsäkra nivåer! :D
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Haha, du ska alltså njuta av synen av dem lite till:D

Måste fråga, hur gör du för att få de tunna linjerna så perfekta? Jag är alldeles för skakig på handen för sånt...

Är det en clematis eller lonicera förresten?
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Ja, får jag inte dricka ur dem kan jag väl åtminstonde få titta på dem? ;)

De tunna linjerna är ju iaf en centimeter breda, jag drog ett blyertsstreck och följde det med en platt pensel som jag höll på "smaländen". Det var lite pilligt eftersom det är en strukturtapet men det gick. Inte fort, men det gick. :)

Clematis? Lonicera? :angel: Det är ett plagiat från ett lap-top-klistermärke från Clas Ohlson!! :D
 
Senast ändrad:
Sv: Mitt senaste projekt. :)

nu gror avundsjukan inom mig :angel:

SHIT VAD FINT :love:

när skulle du komma hem till mig? I NEED U i mitt kök ser jag det!
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Gud vad fint det blev!!
Gör själv precis som du nu, skjuter upp tenta-pluggandet så mycket jag bara kan och målar vitrin-skåpet istället :p

Lycka till med studierna, vi behöver kanske det bägge två!
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Tack!!
Visst är det en bra taktik? Att skjuta upp de elendiga tentapluggandet så mycket man kan. :)
Idag har jag tittat på när kusinerna bakat mjukbröd. :angel:
Fast jag har faktiskt pluggat lite, min bror elektrikern fick komma och förklara lite formler för mig. :D
Hoppas på att jag kommer ihåg vad han sa ända till på måndag!!
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

nu gror avundsjukan inom mig :angel:

SHIT VAD FINT :love:

när skulle du komma hem till mig? I NEED U i mitt kök ser jag det!
Om du skriver mina labrapporter så kommer jag på en gång! ;)
Eller föresten, jag kan komma även om du inte skriver rapporterna, bara jag "slipper". :D
 

Liknande trådar

Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
856
Senast: Cattis_E
·
Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 985
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 911
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp