Mkt gammal halt tax

kopia

Trådstartare
Vår gamle (15 år) har ont i ett ben eller kanske ryggen efter att ha rymt från hundvakten när vi var på semester. Vi tror inte att det är diskbråck (alla taxars fasa) utan tror mer på sträckning edyl. Vi har bestämt att avvakta ett tag för att se om han blir bättre, men han har ont och ser så ledsen ut. Hur länge tycker ni att det är värt att vänta på förbättring? Är det överhuvudtaget ngn mening att tro att han blir bättre när han är så gammal?
Usch ja, vill inte fatta beslutet... :cry:
 
Sv: Mkt gammal halt tax

vänta 3-4 dagar, är det inte mycket bättre då, eller om han redan nu verkar ha väldigt ont, så åk till vet. och det är klart att han kan bli bättre trots sin ålder om det inte är något farligt!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 291
Senast: hastflicka
·
Ä
Hästvård Hejsan! Vet inte redigt om jag har lagt till denna tråd i rätt forum nu Eftersom jag är ny här:P Men det är så att min älskad fjording...
Svar
15
· Visningar
1 120
Senast: ÄlskarSnobben
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 753
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Annonsera mera hundar 2
  • Varför så många hundar på rymmen?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp