Mobilen strular...

C

Cavello

Min mobil har börjat strula väldigt mycket på senare tid. (har en Sony Ericsson w660i och har kompisar med samma telefon och deras funkar felfritt) Problemen:

  • Bluetooth funkar inte
  • Ljudinspelningen funkar inte
  • Koppla i mobilen i datorn funkar inte

Först och främst så funkade Bluetooth helt suveränt för bara några veckor sedan men nu har den börjat att säga "Minnet är fullt, radera en eller flera valfria filer" när en kompis försöker skicka över något. Det roliga är att jag har ca 1,3 gig ledigt på minneskortet så det är inte det minsta fullt.

När jag trycker på "spela in ljud" så bara laddar själva menyn om och det kommer inte upp något kassetband eller tid.

Sist men inte minst... När jag försöker koppla in mobilen via USB sladden så funkar det (Okänd USB-enhet eller likanande), funkade också jättebra för någon dag sedan. Måste ta ut minneskortet och koppla in det i en minneskortsläsare nu, krångligt ;(

Någon som har tips på vad problemen kan bero på?
 
Sv: Mobilen strular...

Förmodligen mjukvaran i telefonen.

Ladda ner ny från nätet eller gå till närmaste återförsäljare för att få hjälp.
 
Sv: Mobilen strular...

Om man uppdaterar mjukvaran kommer alla sms, bilder eller all musik finnas kvar då?
 
Sv: Mobilen strular...

Det beror på hur man gör det.

Jag rekommenderar att man sparar allt sådant innan man uppdaterar.

De gånger jag uppdaterat själv har allt funnits kvar men på sådana som uppdaterats genom butik/reparatör har allt försvunnit.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp