mobilsurf england

escodobe

Trådstartare
Är det någon gång man verkligen behöver sin smartphone är det ju när man är bortrest!
:o
Eftersom jag velat undvika att bli ruinerad haft jag låst mobilen mot surf utomlands. Men eftersom vi nu ska vara borta åtta dagar och på småhålor där jag inte kan räkna med att snylta på tex mcdonaldswifi så undrar jag över andra lösningar.
Ni som bor i England, kontantkort med nästan bara surf, finns det?
 
Senast ändrad:
Sv: mobilsurf england

Ja det finns.

Dock nar du sager "sma halor" sa ar mobiltackningen inte alltid den basta i dessa.
T-mobile har enligt mig fungerast bast, Vodafone som jag har nu ar inte lika bra.
 
Sv: mobilsurf england

Kolla med din operatör, det kanske inte är någon skillnad mot här hemma.

Jag har 3 och med mitt abonnemang får jag inga ökade kostnader för mobilsurf i Europa.
 
Sv: mobilsurf england

Uppenbarligen, eftersom jag har det.

Trodde de skojade med mig när jag ringde o frågade förra året. Fick inget påslag öht efter utomsverigevistelse.
 
Sv: mobilsurf england

Jag åker till UK rätt ofta och har ett kontantkort från 3 (UK). De har olika erbjudanden, t ex kan du få obegränsad datatrafik, 300 minuter samtal och 3000 SMS för 15 pund. Det finns också ett kort för 10 pund som ger 500 MB data, sen kan du antingen toppa upp med 5 pund och få massor av data extra eller köpa 100 MB för 50p som gäller i två dagar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 611
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 798
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: Castellini
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
2 809

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp