Mobilt bredband problem!!!

A

Ajano

Finns här någon som vet vad som kan vara fel på min mammas mobila bredband: Hon har en bärbar dator med mobilt bredband och när hon ansluter tickar det på men efter ett tag bryts allt och webbsidan kan inte visas kommer upp, men uppkopplingen fortsätter ticka på, men hon kan inte se något på internet.

Det är ingen engångsgrej, den gör så hela tiden, oberoende av var den används. Skulle behöva veta vad det är som är fel eftersom nu betalar hon ju för något som nästan aldrig fungerar som det ska.

Datorn har varit inlämnad hos en datorfirma och de har inte hittat något annat fel.
(bredband via tele2)

Tacksam för svar:bow:
 
Sv: Mobilt bredband problem!!!

Låter som någe virus av något slag. Hur fungerar datorn med fast bredband?
 
Sv: Mobilt bredband problem!!!

"Tickar på"? Saker ska inte ticka... Iaf, lär vara inställningar för trådlösa nätverkskortet som är fel. (Eller övernitisk brandvägg *host*zonealarm*host*)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
823
Senast: _Taggis_
·
IT & mobiler Jag har fiber hemma. Indragen med kabel från mina hyresvärdars hus, alltså inget eget. Används till att strama tv via chromecast, dator...
Svar
11
· Visningar
1 076
IT & mobiler Total novis som jag är när det gäller mobila bredband har jag lite frågor. Ska hyra stuga en vecka, stugan har "internetanslutning...
Svar
5
· Visningar
2 000
Senast: Tjôta
·
  • Låst
Tjatter Rom år 40. En strålande dag för stora kapplöpningar på Circus Maximus. Folkmassorna, som kan uppgå till så många som ett par hundra...
53 54 55
Svar
1 085
· Visningar
41 559
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp