Mobilt bredband

pepp

Trådstartare
Nån här som har det? Vilket bolag?
Eller har någon nåt att rekommendera? Just nu testar vi NMT i 2 veckor, vilket vi inte är så nöjda med...

Det ska vara en fast månadsavgift!
 
Sv: Mobilt bredband

Jag har 3bredband, har bara haft det ett par dagar men är än så länge helnöjd. Hur lätt som helst att installera och använda. 199 kr i månaden med turbo3G (obegränsad datamängd). Gå in på tre.se och kolla hur snabbt du kan få.
 
Sv: Mobilt bredband

Jag har Telia mobilt bredband. Det går över både 3g-nätet och telias gsm-nät.
Jag är helt nöjd med det och det är över förväntan.
Har haft det i drygt 1 vecka.

Bilder tar lite längre tid att låta ladda upp och även filmer på typ youtube - men det går bara man har lite mer tålamod. :)
Igår laddade jag hem Messenger till min ena data som inte hunnit uppdatera till det nya. Det tog lite tid - men det gick det med. :)

I övrigt när det gäller att ladda upp sidor så märker jag ingen större skillnad faktiskt.

Jag betalar fast pris - 199 kr/ månad. Startavgift 250 kr + usb-modem 1 kr.

Kolla dock om du har täckning för 3g eller den operatören du ska använda.
 
Sv: Mobilt bredband

Vi har NMT också, det enda som fungerar här utöver vanligt dyrt modem då.
Vi är nöjda även om jag hört att det ska ha varit problem med driftstörningar. Men vi jämför jju med modem och i förhållande till det så är vi otroligt nöjda.:p
 
Sv: Mobilt bredband

Jag har Tele2, kostar 99 kr/mån om man binder det i 1 år och för tillfället bjuder de på modemet. Jag har bara haft det i ett par veckor ännu. Hittills har jag 386 kb, men det verkar inte som om jag kan få 3G-fart (upp till 3,6 Mb) trots att det enligt Tele2-s hemsida ska vara 3G-täckning där jag bor. Lite vilseledande marknadsföring känns det som just på det, men annars funkar det OK för det priset. Jag surfar mest och spelar WoW. Surfa går bra, men WoW sackar ibland.
 
Sv: Mobilt bredband

Jag funderar på att skaffa NMT då familjen skall flytta till ett hus där det verkar vara ett av de få alternativen till bredband. Varför är du inte nöjd med NMT?
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 905
Senast: Gunnar
·
Hemmet Mitt abb hos Telia går ut nu i höst och jag vill få förslag på bra leverantörer till vettiga priser. Är det någon som har erfarenhet av...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: XeeXeX
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: tanten
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp