Möbler i hallen?

pepp

Trådstartare
Vet inte hur jag ska få till min hall.
Vill ju gärna ha sittplats, men den används mer som avlastningsplats :D

Helfigursspegel måste jag ha, kanske borde hitta en smalare?
Det är inte en lång vägg tyvärr :(
20180909_190005.jpg
 
Det jag har till min ”hall” är en skobänk kombinerat. Borde gå att ev bygga egen i den storleken som passar rummet, för den händige. Eller kanske rent av hitta en färdig produkt som funkar.
Nu är min skobänk mer avlastningsyta och står inte ens i den riktiga hallen. 😅
image.jpg
 
Det jag har till min ”hall” är en skobänk kombinerat. Borde gå att ev bygga egen i den storleken som passar rummet, för den händige. Eller kanske rent av hitta en färdig produkt som funkar.
Nu är min skobänk mer avlastningsyta och står inte ens i den riktiga hallen. 😅
Visa bifogad fil 19258

Ja såna är ju smarta, har dock skohylla och hängare direkt vid dörren.

Sen vill jag gärna ha nåt retro, men de jag hittat har varit för långa :(
 
Tänker att en sån där "omodern" hallmöbel hade passat. En med sittplats och liten byrå bredvid, tror många hade telefonen placerad på en sån iaf under 80-90-talet.
Tror mig minnas att jag sett några i teak och "retro" stuk, annars är det nog mest furu de förekommer i tyvärr.
Annars en skohylla med en sitthylla och en fin fårfäll eller trasmatta på kanske?
 
Ja såna är ju smarta, har dock skohylla och hängare direkt vid dörren.

Sen vill jag gärna ha nåt retro, men de jag hittat har varit för långa :(
Har för mig jag sett liknande med lådor undertill istället, om man kan snickra ihop en själv, kan man få den precis som man vill ha det. Annars har jag nog inga bra idéer att komma med. :)
 
Underbar :love::love: ska nog testa annonsera ut efter nåt liknande! Måste bara kolla måtten..

Borde byta ut spegeln mot en mer långsmal i teak så jag får mer väggyta.
Den där hittade jag på Bukowskis auktionsapp (varning beroendeframkallande), högsta budet var 300kr eller så. :)
Sök på hallmöbel.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
856
Senast: Bison
·
Tjatter Bästa Termomuggen? Jag har en från Thermos som jag använt i tio år kanske, men efter nästan daglig andvändning tänker rjag nog en ny...
Svar
10
· Visningar
259
Senast: Mabuse
·
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
888
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
333
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp