JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moe Vilje och "Micke" med Derby-chans!
Moe Vilje och \"Micke\" med Derby-chans!
(Värmlands Folkblad)
I morgon fredag avgörs Kallblodsderbyt på Östersunds-travet.
Bland finalister på fredag finns Färjestads-tränaren Mikael J Andersson som lånekör just norska Moe Vilje- en jättefin hingst brorsa till Norges superstar Moe Odin obesegrad i 24 lopp, innan en viss Järvsöfaks dök upp bland motståndarna...
http://www.vfb.se/vfb/visa.asp?textID=787142
Moderator
Vad gör vi? Del CCXXI
Tjatter Grattis! Är det en sån man kan bygga sitt eget Mario-spel på Eller Mario-banor eller hur det nu var? Ett sådant vill jag ha hahaha :D...
Enya
9 minuter sedan
Svar: 1 964
Visningar: 53 770
Allmänt
Svensk Politik 4
Samhälle Ingen aning, och även om jag skulle föredra att kvinnor kunde slippa att andra kräver att de bär dem, kan jag inte se något positivt att...
Sharpless
10 minuter sedan
Svar: 1 201
Visningar: 33 705
Allmänt
Hiss & Diss - del 7
Mat Hiss på dessa!
Köpte bara pga extrapris. Glatt överraskad :up:
cambodia
14 minuter sedan
Svar: 527
Visningar: 28 842
Allmänt
Ersättning hundvakt
Övr. Hund Hur långt är ett snöre? Alltså det beror ju på vad ni kommer överens om och vilken typ av hund det är. Jag betalar 500 kr/mån för...
Milosari
2 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 100
Hund
En virrig rastråd
Hundavel & Ras Det är inte alls omöjligt att få tag på bra shelties, jag har träffat rätt många, men ja det är en spretig ras.
Ett alternativ för den...
Milosari
8 minuter sedan
Svar: 96
Visningar: 4 103
Hund
Dressyrsnackis 19
Dressyr Han är 166cm och rätt mastig i typen. Ryttaren är väldigt nätt och en dm kortare och 25 kg lättare än mig😅.
Fiorano
11 minuter sedan
Svar: 1 200
Visningar: 85 604
Grenar
Hingstar som dött, 2025.
Avel Exmoorhingsten Arum dog i början av november, 27 år gammal
Twinklewink11
46 minuter sedan
Svar: 37
Visningar: 5 393
Avel
Vilken ras?
Avel Såg nyss att connemara ökat väldigt mycket i betäckningssiffror 2025. De är smidigare att avla på än många andra ponnyraser eftersom...
Fiorano
Idag kl 12:23
Svar: 62
Visningar: 2 743
Avel
Bukes bokcirkel tråd nummer två!
Kultur Välkomna att rösta!
Då är det dags att starta en ny omröstning för att välja den tredje och fjärde boken som vi ska läsa. Omröstningen...
Startad av stjarnhimmel
Torsdag kl 11:33
Svar: 7
Visningar: 279
Allmänt