Möbel till mitt pluggande

Jag pluggar vid matbordet. Dina förslag skulle inte fungera för mig. Vanlig, bekväm stol och gott om plats gillar jag!
 
@MidnightSoul Skulle inte ett slagbord i stil med IKEA Norden få plats någonstans hos dig? Hopfällt tar det verkligen ingen plats och har dessutom gott om förvaring i lådorna.
Hur känner du inför att komma hitt å sätta hjul på den :p
Finns det vettiga ihopfällbara stolar ens? Dom som finns på kurser är döden för min svanskota då jag smashat den 2 ggr.
 
Hur känner du inför att komma hitt å sätta hjul på den :p
Finns det vettiga ihopfällbara stolar ens? Dom som finns på kurser är döden för min svanskota då jag smashat den 2 ggr.

Haha 😁 Behöver det vara portabelt så är det nog svårt, liksom bekväma hopfällbara stolar.

Om ytan är så extremt begränsad så är det nog bara att prova ett sådant där sängbord, det värsta som kan hända är väl att det inte blir använt? Jag hade valt det större för utrymmets skull. Vi hade något liknande fast utan justerbara ben som användes när vi tittade på film på ena laptopen i sängen. Gick inte att surfa/skriva på, inget utrymme att vila händer och armar på i en normal ställning.
 
Jag bor också i en etta och har alltid jobbat en del hemma. I min förra lägenhet löste jag arbetsplatsfrågan med ett väggmonterat bord, dvs en skiva som skruvades fast i väggen och som kunde fällas ner när den inte användes. Det var lite meckigt när den monterades för det gällde ju att få rätt höjd från början, men det blev bra och funkade i +10 år. Väggmonterade bord finns på IKEA till låg kostnad. Kan det vara något? Nej, jag tycker inte att något av borden i ursprungsinlägget är en acceptabel lösning.
 
Haha 😁 Behöver det vara portabelt så är det nog svårt, liksom bekväma hopfällbara stolar.

Om ytan är så extremt begränsad så är det nog bara att prova ett sådant där sängbord, det värsta som kan hända är väl att det inte blir använt? Jag hade valt det större för utrymmets skull. Vi hade något liknande fast utan justerbara ben som användes när vi tittade på film på ena laptopen i sängen. Gick inte att surfa/skriva på, inget utrymme att vila händer och armar på i en normal ställning.
Japp, stora problemet är att halen är vettig storlek men alla dörrar finns där vilket gör ytan helt oanvändbar. Vardagsrummet är fullt, ställer jag nånting mer där kommer det bli ett evigt konstant flyttande på det. Trivs inte med loftsäng hade det i gamla lägenheten. Blir varmare där uppe eftersom värmen stiger. Då sover jag inge bra.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag håller på att sätta mig in lite i fodervärlden och lära mig mer om hundarnas näringsbehov - det är en djungel! Just denna frågan är...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 331
Senast: DeadSerious
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 385
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Tråden för spår
  • Tälta med hund

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp