Möbel till mitt pluggande

Jag pluggar vid matbordet. Dina förslag skulle inte fungera för mig. Vanlig, bekväm stol och gott om plats gillar jag!
 
@MidnightSoul Skulle inte ett slagbord i stil med IKEA Norden få plats någonstans hos dig? Hopfällt tar det verkligen ingen plats och har dessutom gott om förvaring i lådorna.
Hur känner du inför att komma hitt å sätta hjul på den :p
Finns det vettiga ihopfällbara stolar ens? Dom som finns på kurser är döden för min svanskota då jag smashat den 2 ggr.
 
Hur känner du inför att komma hitt å sätta hjul på den :p
Finns det vettiga ihopfällbara stolar ens? Dom som finns på kurser är döden för min svanskota då jag smashat den 2 ggr.

Haha 😁 Behöver det vara portabelt så är det nog svårt, liksom bekväma hopfällbara stolar.

Om ytan är så extremt begränsad så är det nog bara att prova ett sådant där sängbord, det värsta som kan hända är väl att det inte blir använt? Jag hade valt det större för utrymmets skull. Vi hade något liknande fast utan justerbara ben som användes när vi tittade på film på ena laptopen i sängen. Gick inte att surfa/skriva på, inget utrymme att vila händer och armar på i en normal ställning.
 
Jag bor också i en etta och har alltid jobbat en del hemma. I min förra lägenhet löste jag arbetsplatsfrågan med ett väggmonterat bord, dvs en skiva som skruvades fast i väggen och som kunde fällas ner när den inte användes. Det var lite meckigt när den monterades för det gällde ju att få rätt höjd från början, men det blev bra och funkade i +10 år. Väggmonterade bord finns på IKEA till låg kostnad. Kan det vara något? Nej, jag tycker inte att något av borden i ursprungsinlägget är en acceptabel lösning.
 
Haha 😁 Behöver det vara portabelt så är det nog svårt, liksom bekväma hopfällbara stolar.