Nu har dom tätat så jag kan duscha.
Anticimex kommer i början av nästa vecka. Hsb lät inte positiva, det lär att bli riva ut.

River man ut rubbet då då eller bara duschen? Kanske beror på hur mycket det spridit sig?
 
Hur blev det med ditt badkar? Kommer du kunna sätta in något eller kommer du vänta till ev renovering är klar? Eller det kanske inte blir någon renovering iom att det inte är några fuktskador? :)
 
Hur blev det med ditt badkar? Kommer du kunna sätta in något eller kommer du vänta till ev renovering är klar? Eller det kanske inte blir någon renovering iom att det inte är några fuktskador? :)

Det blir ingen renovering :)
Så jag håller ögonen öppna efter ett begagnat badkar nu!

Äger dock ingen bil eller släp så känns som världens projekt :D ska slänga ut idén till mina föräldrar också så de kanske kan hjälpa!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Zacci
·
Utrustning Igår tog jag fram hästarnas stalltäcken. De har förvarats i en Ullaredstrunk i ett kallförråd. Tyvärr var de fulla med vitt mögel...
Svar
1
· Visningar
454
Senast: EZMK
·
Tjatter Ja hur julpyntar ni? Sätter ni upp julgardiner och ställer fram alla tomtar ni har? Ställer ni fram adventsljusstaken, sätter upp...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 761
Senast: Linn-Nora
·
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp