Bukefalos 25 år!

M

Mirrah

Hej alla, jag har några frågor ang. möss som jag hoppas någon muskunnig kan svara på.

1. Kan de äta ihjäl sig?
2. Finns det ngt de inte tål?

Choklad, giftiga växter tål de inte iaf. Mer vet jag inte... :angel: Men tror de är laktosintoleranta som råttor? För mycket fett är ju inte heller bra förstås.

K

Kiddo

Kan och kan kan de säkert - människor kan ju också äta ihjäl sig - men risken är nog ganska liten, för att inte säga obefintlig.

Vilda möss äter väl vad de får tag i, utom giftiga växter. Choklad och annat "människogodis" är väl inte så hima nyttigt det heller. ;) I övrigt är väl ev. allergier ganska individuella, precis som det finns katter som är allergiska mot viss kattmat.

M

Mirrah

Det är väl rätt uppenbart att giftiga växter inte är bra? He he, du e smart du ju... :smirk:

Liknande trådar

Tävling Hej! Har lite frågor ang dressyrtävling. - Hur lång tid brukar det ta för en klass med ca 20 anmälda? - Är prisutdelningen direkt efter...
Svar
2
· Visningar
276
Foder&Strö Hej, har fått min höanalys. Torrsubstans 90.2% SMRP 39. OE 9.6.Socker 155.NDF 632. Har räknat ut att kvoten blir 4,06.( Hoppas nästan...
Svar
8
· Visningar
437
Utrustning Hej. Köpte stigläder för ett tag sedan, men har två frågor. 1, finns det någon viktgräns på dessa stigläder(lägger in bilf)? Jag har...
Svar
3
· Visningar
362
Däggdjur Det springer runt en kaninunge vid mina föräldrars bostad och vi gissar att den är på rymmen. Vi har försökt fånga in både med håv och...
Svar
7
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Damn you autocorrect!
  • Vad gör vi? Del CXL
  • Vallningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Magnussons vuxen /spannmålsfria?
  • Uppdateringstråd 25