Momssatser

S

skippy

Någon som vet vilka momssatser som gäller för uthyrning av box, resp. hyra av hel anläggning ? Tacksam för svar av någon som verkligen vet :idea:
 
Beror på lite hur du menar...Jag tänkte hyra ut boxar, och hörde efter hur det funkar om man är privat person utan att man har ett företag, men det var kanske inte det du var ute efter?
MVH. Matten
 
Näe, det handlar mer om huruvuda det är 25% moms på lokalhyra eller lägre. Tack ändå......
 

Liknande trådar

Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
8 882
Senast: Sorgsen
·
Gnägg Hej! Jag och min mamma funderar på att ta med våra hästar ner till Stockholms skärgård i ungefär 4 veckor sommaren 2024. Och då...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 722
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Mantorp hästsportarena har konstaterat EHV-1 och det går rykten om att det ska ha funnits sjuka hästar på anläggningen flera dagar innan...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 372
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp