Bukefalos 28 år!

Monkey Island! Is back!

Pigalle

Trådstartare
Någon mer än jag här inne som spelat och känner till de klassiska spelen Monkey Island?
Nu kommer iaf uppföljaren ( äntligen ):banana:
Tales of Monkey island, och släpps nästa vecka 7 juli. Nu har jag förhandsbokat det och hoppas det kommer fram till mig hela vägen från USA.:laugh:
Nån mer som gillar denna underhållande spelserie?:idea:
 
Sv: Monkey Island! Is back!

Jag tycker att det är det absolut bästa spelet någonsin! Så - Tack för tipset, här ska handlas :)

PS har du möjligen en länk att dela med dig till köpstället?
 
Senast ändrad:
Sv: Monkey Island! Is back!

Ja det är väldigt charmiga spel, älskar humorn i dem och samt att det är pussel spel!:laugh:
 
Sv: Monkey Island! Is back!

De har tydligen special erbjudande fram till den 6 juli på spelet.:laugh:
 
Sv: Monkey Island! Is back!

Åh det vill jag ha! Har spelat alla de tidigare spelen! Vem kan liksom glömma Guybrush!

Nä haha, de är verkligen toppen de spelen! Guybrush glömmer man ju inte i första taget precis:laugh:
Killen som inte gillar " chicken grease" ooh, gross:rofl::D
 
Sv: Monkey Island! Is back!

HURRAAAAA!!!! :banana::bump::banana::bump:

Har väntat hur länge som helst på ett nytt Monkey Island! Tack för infon att det ska släppas nu :bow:!

Fast min högsta önskan är att det skulle gå tillbaka till det 2-dimensionella plattformsspelet, jag förlikade mig aldrig riktigt med 3D tekniken :p! Det ska kännas som en serietidning tycker jag :D!

Tillägg: Jahaaaa, det var ett sånt prenumerationsspel som Sam&Max. Typiskt, jag trodde att det var fullängds på CD/DVD
 
Senast ändrad:
Sv: Monkey Island! Is back!

Ja det släpps visst i 5 delar, vet inte om det släpps som "helt" sen men man vill ju inte vänta heller!:)
De ska visst släppa The secret of monkey island: special edition med som tydligen ska vara en remake på det gamla spelet.
Så det vill man ju gärna ha också!;)
Ja de gamla spelen var ju charmiga med sin grafik, men tycker det nya ser väldigt färgglatt och roligt ut iaf!
Får hoppas det är lika bra som de gamla.
Sista spelet släpptes ju år 2000 :o så en comeback nu var ju verkligen på tiden!!:bump::banana:
 
Sv: Monkey Island! Is back!

Ååååååh. Älskar Monkey island 3 :love: Detta måste jag ha!...Även om jag inte känner att jag direkt har något till övers för grafiken i de nyaste.
 
Sv: Monkey Island! Is back!

Typiskt! Har laddat ner spelet och allt, men får det inte till att fungera ändå!
Tror det har med datans video card att göra.. men så frusterande!:mad:

Ni andra som köpt det, har ni fått det att fungera?
 
Sv: Monkey Island! Is back!

Fick igång spelet sen, med hjälp av duktigt folk på Telltales forum:)
Ni som köpt spelet, har ni spelat?
Vad tyckte ni om det?


Jag har klarat det nu och längtar redan till kapitel 2!;)
Än så länge tycker jag de har lyckats med bravur med spelet. Ska bli spännande och se hur det fortsätter!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 331
  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
17 422
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 853
Senast: _Taggis_
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 294
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Lastnät till bil

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp