Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

aemaria

Trådstartare
Har lite svårt att förlika mig med det faktum att den lille ulltussen som brukar ligga i soffan med mig och spinna är en kallblodig mördare. Herregud vad han tar möss och fåglar :eek:
Det värsta är dock att han leker med dem så jäkla länge innan han dödar dem. Inte roligt!! :cry:
Har beordrat ut sambon flera gånger för att slå ihjäl dem så att Morre inte får leka med dem ytterligare en halvtimma innan de får dö...

//a

Att ha utekatt är ett bra sätt att öva sig i att INTE förmänskliga sina djur :smirk:... De ÄR ju mördare. Men jag förstår att du har det jobbigt med det - det skulle jag också ha.

mandalaki

Men du har inte sett en mördad leksaksmus innan du sett ett av Doris offer.. Ja, det är hunden.. Hon fullkomligt ÄLSKAR dom :)
Tuggar o sliter, o vips va den naken.. Och tillslut är hela plasten i småbitar.. Tar högst en halvtimme :D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6470 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
607
Övr.Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
5 333
U
Övr.Hund Då jag för tolv år sedan skulle köpa münsterländer var det svårt att finna valpar som såldes till annat än jakt, men ändå har jag...
Svar
4
· Visningar
1 795
· beda

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar