aemaria

Trådstartare
Har lite svårt att förlika mig med det faktum att den lille ulltussen som brukar ligga i soffan med mig och spinna är en kallblodig mördare. Herregud vad han tar möss och fåglar :eek:
Det värsta är dock att han leker med dem så jäkla länge innan han dödar dem. Inte roligt!! :cry:
Har beordrat ut sambon flera gånger för att slå ihjäl dem så att Morre inte får leka med dem ytterligare en halvtimma innan de får dö...

//a
 
Att ha utekatt är ett bra sätt att öva sig i att INTE förmänskliga sina djur :smirk:... De ÄR ju mördare. Men jag förstår att du har det jobbigt med det - det skulle jag också ha.

mandalaki
 
Men du har inte sett en mördad leksaksmus innan du sett ett av Doris offer.. Ja, det är hunden.. Hon fullkomligt ÄLSKAR dom :)
Tuggar o sliter, o vips va den naken.. Och tillslut är hela plasten i småbitar.. Tar högst en halvtimme :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
7 523
U
Övr. Hund Då jag för tolv år sedan skulle köpa münsterländer var det svårt att finna valpar som såldes till annat än jakt, men ändå har jag...
Svar
4
· Visningar
2 267
Senast: beda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp