Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

T

Tessie

Hej jag har precis plockat ut min montélicens men har lite problem att hitta blyvikter.
har en viktvojlock men vet inte var jag ska hitta vikterna någonstans ska upp 10-12 kg kan någon hjälpa mig?? behöver det så snabbt som möjligt.
väntar tacksamt på svar.

L

lie

Sv: Monté

Väg först sadel,m´.m så att du vet exakt hur mycket vikt du ska köpa. Jag väger 48 men med montesadel,väst m.m så behövdes till slut " bara " 5 kg vikt.
Jag köpte på dykaffären. Jag har som små ärtpåsar som väger 1 och 2 kg. Tycker det formar sig mycket bättre för hästen än att ha blyplattor ..
Lycka till

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5527 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag är en 14-årig tjej som har ridit nästan hela livet och haft egna ponnyer och tävlat upp till LB. Nu har jag två c-ponnyer, en...
Svar
4
· Visningar
557
Hästvård Först och främst vill jag säga att veterinär är inkopplad och jag väntar på svar från blodprov. Men hon var ganska osäker på vad vi ska...
Svar
18
· Visningar
2 020
Hästmänniskan Hej ni kloka Bukefalister! I vår ska jag äntligen försöka flytta hem min pälskling.😍Klurar redan nu på annonsen för att hitta en...
2
Svar
23
· Visningar
2 165
Övr.Hund Hoppas detta är relevant för forumet, det är så att vi ska ha barn i augusti och har två hundar (pembroke) på 3 och 4 år hemma. Jag...
Svar
9
· Visningar
790

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?