T

Tessie

Hej jag har precis plockat ut min montélicens men har lite problem att hitta blyvikter.
har en viktvojlock men vet inte var jag ska hitta vikterna någonstans ska upp 10-12 kg kan någon hjälpa mig?? behöver det så snabbt som möjligt.
väntar tacksamt på svar.
 
Sv: Monté

Väg först sadel,m´.m så att du vet exakt hur mycket vikt du ska köpa. Jag väger 48 men med montesadel,väst m.m så behövdes till slut " bara " 5 kg vikt.
Jag köpte på dykaffären. Jag har som små ärtpåsar som väger 1 och 2 kg. Tycker det formar sig mycket bättre för hästen än att ha blyplattor ..
Lycka till
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Petronilla
·
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 542
Senast: SiZo
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
682
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp