• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Tessie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 828
T

Tessie

Hej jag har precis plockat ut min montélicens men har lite problem att hitta blyvikter.
har en viktvojlock men vet inte var jag ska hitta vikterna någonstans ska upp 10-12 kg kan någon hjälpa mig?? behöver det så snabbt som möjligt.
väntar tacksamt på svar.

Sv: Monté

Väg först sadel,m´.m så att du vet exakt hur mycket vikt du ska köpa. Jag väger 48 men med montesadel,väst m.m så behövdes till slut " bara " 5 kg vikt.
Jag köpte på dykaffären. Jag har som små ärtpåsar som väger 1 och 2 kg. Tycker det formar sig mycket bättre för hästen än att ha blyplattor ..
Lycka till

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
272
Senast: MayGrace
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
697
Senast: Masse
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 210

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2024
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka