Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Monteryttare?

Djurjouren

Trådstartare
Jag kommer att starta på lite alla möjliga banor nu i sommar för jag tycker att det är kul att resa :-). Jag undrar om nån vet var man kan hitta nån lista över Monteryttare på de olika banorna? Känns lite onödigt att släpa med nån från min bana.

M

Montéryttare

Sv: Monteryttare?

http://user.tninet.se/~dic984a/monte/index.htm

Kolla vilka ryttare som vinner/placerar sig mest och kolla på travsport, vilken bana dom tillhör.

Jag rekomenderar inte att hålla på o byta ryttare sådära med tanke på allt skit som finns där ute i sadlarna... :D Hellre ha med en man itar på och som passar perfekt med hästen. För 50% är upp till ryttarna om det ska bli pengar eller inte!

Djurjouren

Trådstartare
Sv: Monteryttare?

Ja men jag har ingen bra ju :-( De flesta travryttare rider så otroligt illa, jag vill ha en av jockeysarna för de rider som gudar men problemet är att det vill ju alla andra oxå....:crazy: Klart att man vill ha en fast men tills man hittar nån bra får man ju pröva olika!!!:angel:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5530 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 763
Mat Vi har köpt Uncle Bens´ basmatiris i åratal och alltid älskat det. Det lär dessutom vara fritt från arsenik och annat elände som ris...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 987
Hoppning Halloj! Jag har fastnat i en dålig hoppspiral tror jag 😛. Som ponnyryttare hade jag ett ganska hyfsat mod och kunde styra runt min...
Svar
10
· Visningar
574
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
2
Svar
29
· Visningar
1 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jag har aldrig
  • OS Tokyo 2020 / 2021
  • Vad gör vi? Del CXXXIV

Hund, Katt, Andra Djur

• Titthålskastrering - tik