Mörkbrunt träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kung Bob
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 002
K

Kung Bob

Någon som vet något snyggt mörkbrunt träns med pullargrimma? Ska köpa det till ponnyn men har inte hittat nåt snyggt än. Det ska vara riktigt mörkbrunt iaf. Ska kolla lite på Skandinavuim på mässan o så, men nån som har några tips?

Lägg gärna in bilder i sånna fall!:bump:

Sv: Mörkbrunt träns

Jag vet ju tyvärr inte märket på mitt mörkbruna. Det är synd då kvaliten varit super o det har hållt länge :D

Chétàk har fina, mörkbruna träns. Har ett som är ganska gammalt, fick med det med första hästen och det är jättefin kvalité på det.

knapplån

aaa just det. Kankse skulle ha skrivit att de helst inte ska kosta jättemkt. 500 kr hade varit trevligt...

När du skriver chetaK så undrar jag om det kanske inte rentav var det märket...

Ja och dom som är snygga ligger ännu dyrare tyvärr. Nackdelen med Hubertus, dom har blivit så dyra nu senare.

Jo sant att de har stigit i pris, hade varit en sak om det hade varit kompletta träns med tyglar. Men ska man ha tyglar av samma märke så går ju bara tyglarna på ca 300-400. :crazy:

aaa, så mkt pengar har jag inte... Får hoppas på att det är billigare på Euro Horse...

Hööks säljer ett helsnyggt pullarträns av märket claridge house. Vet inte riktigt om den bruna färgen kan definieras som mörkbrun men ganska brunt är det :)
300055-a.jpg

hjälp va stor bilden blev:eek:

*KL*

Jag köpte ju en Hubertussadel. Som är MÖRKbrun. Riktigt, riktigt mörkbrun. Stod och dreglade på ett Hubertusträns på rea för 850 spänn i affären men sansade mig. Insåg dock att det är GRYMT svårt att idag hitta träns annat än Hubertus och andra 'dyra' märken som är riktigt MÖRKbruna.

Fast nu har både valacken och unghästen varsitt MÖRKbrunt Hubertusträns i exakt samma nyans som sadeln. Valackens (i toppskick!) 275 kr utan tyglar, och unghästens (i bruksskick) kostade 75 kr med märkeslös vävribbtyglar i samma nyans. Svaret hette Tradera :love: Dock är det träns med vanlig engelsk nosgrimma, inte sett något med pullargrimma.

Men jag har sett ett flertal mörkbruna Hubertusträns tillsalu där (dock med engelsk nosgrimma), för 200 - 300 kr. Så ett tips om man kan tänka sig begagnat och vet vad man är ute efter. Det finns ju även andra märken på Tradera, för en bråkdel av nypriset.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka