Morris and Nolan

emka

Trådstartare
Deessyrsadel Morris and Nolan med ställbar bom. Någon som vet vad färgen röd motsvarar för vidd?
 
Sorry, hittar ingen info om MN med koppjärn (vilket jag gissar att du menar med frågan vad förgen ”röd” motsvarar). Däremot verkar det finnas ställbar bomvidd med nyckel till vissa av modellerna sen 2014.

Nån annan kanske vet?
 
Det är den ställbara bommen med nyckel jag menar. Den ställer man också i olika färger för olika vidder. 😊
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
847
Utrustning Vi söker en morris&nolan till vår C-ponny welsh. En stallkamrat har en sådan, men det verkar vara svårt att få tag i den vi vill ha...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: ExtraW
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 244
Senast: Puffindog
·
R
Utrustning Som en fortsättning på min tidigare tråd… Står här med en ny häst, fick tyvärr inte med någon sadel. Testade att rida ca 20 min med min...
Svar
19
· Visningar
1 445
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp