Bukefalos 28 år!

moser adelar

vinkelina

Trådstartare
Sitter och funderar på en klippmaskin till hästen. Hittade en sladdlös moser adelar och funderar om den är nått att ha? Jag har jätteproblem med handleder så en med sladd är tyvärr ingen för mig. Vet att de är de ultimata, men orkar bara 10 min med en sådan så gör jag inget mer den dagen.

Heppan måste helklippas men gör inget om det tar ett par dagar nu första klippningen, sedan kan man ju trimma lite oftare och då går det ju snabbare.

men är maskinen nått ni skulle rekommendera. budget i prisklassen under 3000 kr
 
Sv: moser adelar

Jag har en sån, och den är jättebra till finklippningen upp mot huvudet osv. Men jag skulle aldrig ställa mig och klippa hela hästen med den.
 
Sv: moser adelar

Jag har också problem med värk, och jag brukar låna en ANDIS AGR +,
och den tycker jag är toppen till att klippa tex hals/bogen och magen på våra islandshästar :)
 
Sv: moser adelar

Jag är jättenöjd med min. Den är tyst och väger ingenting. Halvklipper en häst på 60 min. Helklipper jag så brukar jag ta 2 dagar i rad, mest för att min häst inte vill stå still så länge.
 
Sv: moser adelar

Adelar är en hundmaskin eller för klippning av ben/huvud. Köp Moser Avalon om du skall klippa en hel häst.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
995
Senast: MiniLi
·
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 795
Utrustning Vill ha en klippmaskin. Och gärna en billigare :angel: men samtidigt så ska den vara tyst, lätt och smidig att använda :), lånade en...
Svar
8
· Visningar
1 380
Senast: Buck
·
Äldre Hej Buke! Visste inte om tråden skulle ligga under kropp & själ eller skola & jobb, tycker den passar under båda.. Nu ligger den under...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp