Mosters älskling - barnkläder

tigerflicka

Trådstartare
Vet inte alls om jag hamnar rätt nu...

I alla fall, min syster fick barn för knappt två veckor sedan och jag hade gärna velat hitta något plagg till lilltösen med texten "mosters älskling" eller liknande.

Någon som vet om det går att få tag på och i så fall var?
 
Sv: Mosters älskling - barnkläder

Köp textilpennor på panduro och gör en riktigt personlig tröja. :-) Jag gjorde en till min son med texten "Jag ska bli storebror i augusti!", alla undrade var jag fått tag på den.
 
Sv: Mosters älskling - barnkläder

Googla annars på plagg med eget tryck så får du upp massor med förslag på ställen där du kan designa eget tryck.
 
Sv: Mosters älskling - barnkläder

Tack för svaren!
Rita själv ska jag inte försöka mig på, jag vill juh att det ska bli en fin present! ;)

Men jag ska söka bland ställen där man kan få sitt eget tryck!
 
Sv: Mosters älskling - barnkläder

Jag skrev ut texten från dator och lade papperet under tyget och ritade av... Jag ville också att det skulle bli fint. :-)
 
Sv: Mosters älskling - barnkläder

Smart!
Och tro för allt i världen inte att jag tror att din tröja inte blev fin, inte alls så jag menade. Snarare att jag på min höjd klarar av att göra streckgubbar, typ. :)
 
Sv: Mosters älskling - barnkläder

Hihi, din tråd fick mig påmind om en haklapp min dotter fick av min syster. På den stod det:
"Om du tycker att jag är söt, så skulle du se min moster!"

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med nåt plaggtips... lycka till!
 
Sv: Mosters älskling - barnkläder

Tack för svaren!
Rita själv ska jag inte försöka mig på, jag vill juh att det ska bli en fin present! ;)
Fast det är nästan roligare om den är personlig!

Mina barn har haft en arvetröja som kom från min kusin och hennes barn, där min moster hade tråcklat fast bokstäver på magen "Mormors gull". Den var inte snygg, men oerhört personlig och älskad!
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 711
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 895
Senast: Badger
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 771
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp