Motioner som göms för årsmötet

KL!

Vad är då egentligen ämnet? Är inte allt som rör rasen och föreningen ämnet :idea:

Long time, no see...


Det ämne som står högst upp att kommentera för närvarande är exteriörbedömning av shetlandsponnyer (och nej, detta handlar helt uppenbart INTE om en shetlandsponnyförening).
Brasklappen om vad som får kommenteras hur, samt informationen om att inlägg kan komma att tas bort, kom efter att någon kommenterat ifrågasättande kring vad exteriörkurs för shetlandsponny hade på föreningens sida att göra.
 
Long time, no see...


Det ämne som står högst upp att kommentera för närvarande är exteriörbedömning av shetlandsponnyer (och nej, detta handlar helt uppenbart INTE om en shetlandsponnyförening).
Brasklappen om vad som får kommenteras hur, samt informationen om att inlägg kan komma att tas bort, kom efter att någon kommenterat ifrågasättande kring vad exteriörkurs för shetlandsponny hade på föreningens sida att göra.

Reglerna ändrades ngn vecka tidigare, så de fanns innan det ifrågasattes om exteriörkursen
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 092
Senast: dobbis
·
Samhälle Vad gör man i en ideell förening om en mötessekreterare blir sjuk eller bara inte gör sitt jobb? T ex att årsmötets sekreterare inte får...
Svar
5
· Visningar
1 358
Senast: Sol
·
C
Avel I år är det dags igen med delade åsikter mellan hingsthållare/ägare och regelverk :angel: Hur ska vi ha det undrar man varje år sådana...
2
Svar
21
· Visningar
2 603
Senast: clownen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp