Motsvarande Antares?

Typ alla andra franska märken som jag förstått det. Ofta har de samma bom de använder sig av tydligen.

Eller syftar du på annat än själva bommen? Antares-lädret är helt gudomligt (har Antares origin träns och haft en Antares sadel) och än så länge har jag iaf inte hittat någon motsvarighet till den.
 
Typ alla andra franska märken som jag förstått det. Ofta har de samma bom de använder sig av tydligen.

Eller syftar du på annat än själva bommen? Antares-lädret är helt gudomligt (har Antares origin träns och haft en Antares sadel) och än så länge har jag iaf inte hittat någon motsvarighet till den.
Jag syftar nog på helheten =) både passform för häst och för ryttare
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
195
Utrustning Hur är Antares tränsen i storlek? Små? Stora? :) Så himla sugen på ett Origin träns med pullarnosgrimman men ponnyn min är en nätt...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Elektron
·
Skola & Jobb Vad kallar man den manliga motsvarigheten till en Drama Queen?
Svar
7
· Visningar
678
Utrustning Vad motsvarar ett regntäcke i fleece i gram. Tänker mig ett regntäcke för tidig höst sen vår så bör inte vara för varmt. Tycker inte det...
2
Svar
24
· Visningar
1 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jag gpr sönder
  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp