Bukefalos 28 år!

movie maker? film redigerings program???

Buck

Trådstartare
jag har många gånger försökt göra i ordning filmer på datorn i movie maker, bilder och ljud går bra att importera, men när jag försöker lägga in filmer så blir de till ljudklipp :cry:, man hör ljudet men ser ingen bild........

försökt nästan allt jag kommer på vilket inte är så mycket.... behöver hjälp :confused:

men undrar om ni vet ngt annat film redigerings program som är lätt att använda och där man kan klippa i filmen och ta bort ursprungliga ljudet och lägga till musik :). gärna ngt gratis program, behöver inte vara ngt avancerat :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har filmat då jag och min häst rider, och jag lade till en låt men man hör fortfarande när hästen springer och när den ibland tar i...
Svar
2
· Visningar
490
IT & mobiler Skulle vilja redigera och klippa ihop lite olika filmer som jag har. Jag har aldrig tidigare gjort detta. Finns det några billiga...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: Blomskan
·
IT & mobiler Har några filmsnuttar på telefonen som jag skulle vilja redigera med windows movie maker, men dom går inte att öppna. det står: Det...
Svar
6
· Visningar
2 805
Senast: MinIan
·
A
IT & mobiler Finns det något bra sånt? Typ ett sånt program som man kan klippa ihop filmer på hästarna och lägga in musik osv osv. Ett lite mer...
Svar
8
· Visningar
1 505
Senast: Ces
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp