Movie maker-program?

A

annnaa

Finns det något bra sånt? Typ ett sånt program som man kan klippa ihop filmer på hästarna och lägga in musik osv osv. Ett lite mer avancerat än windows movie maker... Det gör ingenting om jag måste betala för de, bara de är bra och fungerande :)
 
Sv: Movie maker-program?

Man ska inte betala fär något som är gratis ^^ Roxio_Creator_2009 finns att tanka hem :) ett jättebra program.
 
Sv: Movie maker-program?

adobe premiere om du vill ha äkta vara.
 
Sv: Movie maker-program?

Finns det något bra sånt? Typ ett sånt program som man kan klippa ihop filmer på hästarna och lägga in musik osv osv. Ett lite mer avancerat än windows movie maker... Det gör ingenting om jag måste betala för de, bara de är bra och fungerande :)

Till Mac finns imovie till Windows XP följer det med. Vista och 7 live essentials.
 
Sv: Movie maker-program?

Jag har bytt till Sony Vegas nu, och gillar det rätt starkt. Kanske inte har lika mycket frihet som i Adobe Premiere, men bättre än wmm.
har använt adobe premiere i ett par år faktikst, men var så trött på att programmet krashade ofta, samt var en stor minnes-slukare. (har inte världens bästa dator)

finns trial version på dem flesta program skulle jag tippa på, så de är bara till att ladda ner och testa dig fram vad du gillar för nåt :)
 
Sv: Movie maker-program?

Spinoff kl eller något :p

Mitt movie maker krashar, nån som vet hur man kan få det att inte krasha?
 
Sv: Movie maker-program?

generellt sett, är wmm ostabilt från grunden :p

gör du något speciellt när det kraschar?
 
Sv: Movie maker-program?

Mnja jag gör videos med bilder, så jag kortar bara ner bildernas antal i rampljudet x) Hela datorn stannar och förblir orörlig > man får starta om den på knappen.
 
Sv: Movie maker-program?

ah - bilder vet jag inte så mycket om, det borde inte krascha pga det dock...
men som sagt, wmm är väldigt ostabilt i grunden :p

worst case scenario, om-installera prorammet kanske? eller, datorn behöver kanske en defrag eller liknade ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 077
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: Myrten
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 712
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag har idag ett par Samsung Buds... nånting och är generellt nöjd. Men de är hopplösa när det blåser ute, den jag pratat med hör...
Svar
9
· Visningar
557
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp